Inbelverbinding aansluiten op router

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyonbrouwers

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2012
Hallo,

Ik zit met een klein probleem,

Ik heb een Inbelverbinding die vanuit de muur via rj11 naar een speedtouch inbelmodem loopt. vanuit het inbelmodem gaat een USB kabel naar mijn pc. ik doe dan altijd inbellen via een dial-up connection.

Dit is mijn modem:
109622393-3-thomson-speedtouch-330-usb-adsl-modems-silver.jpg

ik wil meerdere apparaten op internet aansluiten, vandaar dat ik een Linksys router heb aangeschaft met 4 uitgaande ethernet aansluitingen, en 1 inkomende aansluiting.

is het een mogelijkheid om toch de router op het inbelmodem aan te sluiten en dan de pc op de router? want mijn router heeft geen USB, en het inbelmodem kan alleen maar via USB!
is eventueel een mogelijkheid om het inbelmodem gewoon via USB naar de pc te laten gaan en dan dat ik de router op de pc aansluit, dus zeg maar dat de pc het internet doorvoert? ik weet niet of dit laatste uberhaupt mogelijk is?

ik hoop een oplossing te kunnen vinden via deze manier.

Ik hoor het.
Met Vriendelijke Groet,
Dyon Brouwers

Waarom wil je zo graag nog een inbelmodem? Tegenwoordig heeft elke pc een (veel snellere) rj45 aansluiting! Die kan je dan in je pc en in je router pluggen en je hebt internet. Ook geen gezeur meer met inbellen!

is ook weer waar. ben al aan het kijken naar een overstap naar een nieuwe verbinding.

topic kan gesloten worden

Heeft je router geen 2 aansluitingen voor telefoon? Dan kan je 'm daar toch op aansluiten? Anders sluit je 'm gewoon op de ouderwetse manier aan: met een splitter :). Als je dan gebeld wordt, kan je niet internetten en v.v. :) Die goeie ouwe tijd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan