Inbelverbinding kan niet aangemaakt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

akkie7

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2001
Mijn zwager wil gaan internetten via de oude vertrouwde telefoonlijn. Aangezien hij ongeveer 1,5 keer per week erachter zit is dat de goedkooposte oplossing.

Het probleem doet zich echter voor dat er geen inbelverbing aangemaakt kan worden. Via rechtsklikken op IE, dan op de <eigenschappen> klikken -> klik op tabblad <verbindingen> en dan <toevoegen>, krijg ik de volgende melding:

kan de Remote Access Controle Manager-service niet laden.
Fout 711: Een configuratieprobleem verhindert het maken van een verbinding. Klik voor meer informatie... enz.

Als ik daar kijk moet ik volgens de computer de Remote Access Controle Manager-service starten, te doen via
Configuratiescherm>Systeembeheer>Services

maar dit lukt dus niet, ik krijg hem niet op starten. Iemand eerder dit probleem gezien? Ik kan wel internetten met de computer via de ADSL.

Please help.............

Besturingssyteem WinXP Pro
Pentium 4
Aldi PC Medion

Laatst bewerkt:
Geweldig, het antwoord op mijn probleem was dit stukje:

This corrects Error 711 and 5:

Go to Start/Run/Regedit and navigate to this key:
HKEY LOCAL MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RasMan\PPP\EAP
Delete the subkeys listed except 13 and 4.

Go to Start/Administrative Tools/Services. Set these three to
"Automatic":
Remote Access Connection Manager, Remote Access Auto Connection
Manager, Telephony.

Alhoewel ik de "Remote Access Connection Manager" niet in mijn services-lijst kon vinden heb ik de computer na de andere twee op 'automatisch' te hebben gezet opnieuw opgestart.

Nu kon ik alles toevoegen wat i maar wilde! Geweldig dus! Doe uw voordeel hiermee zou ik zeggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan