inbelverbinding melding???

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik heb een vraagje ,misschien heel simpel maar ik kom er niet uit en nu opeens kan ik verbinding maken ,het zit zo dat ik sinds gisteren een beeldje in mijn scherm krijg ,dat gebeurt wanneer ik vanuit mijn startpagina naar een ander site wil met de melding dat ik verbinding moet maken ( inbelverbinding?) ik kan op verbinding maken drukken en offline blijfen kiezen ?

meerdere malen kon ik geen verbinding maken ,en a een half uur kon ik weer verbinding maken ,hoe kan ik dit uitzetten of iets dergelijks want het is best irritant !!Alvast heel erg bedankt! ( ik gebruik xp pro)

Mikey

Laatst bewerkt:
Wat heb je voor een verbinding? Als het een 'gewone' telefoonlijn is met een modem dan zou ik mijn pc maar flink laten scannen.
In dat geval kun je bij je netwerk verbinding kijken of er nog een verbinding staat.

Ook al heb je een ADSL verbinding.....ik zou toch ook het volgende doen.

Door AdAware (Google) antispyware
Ewido (Google) antitrojan
Virusscanner : Is je virusscanner uptodate? Anders deze ook bijwerken.

Alle programma's draaien in de veilige modus. Deze bereik je door op F8 te drukken tijdens het opstarten. Het ziet er allemaal wat simpeler uit
dan Windows. In de veilige modus liggen processen stil waardoor er beter op malware gescand kan worden.

Het zal mij benieuwen :)

hallo

Ik ben eruit ,het is de probleem op mijn moederbord ,de lan verbinding op mijn moederbord geeft problemen ,alleen als ik gewoon een netwerkkaart erin doe en op verbinding maken druk maakt hij gewoon verbinding ...het probleem is ontdekt ,,erg bedankt allemaal!!

Volgens mij moet je dat uit kunnen schakelen.
Blij dat je het gevonden hebt!

Dit had ik ook.

Dit probleem met telkens melding inbelverbinding had ik ook een tijdje.
We hebben gebeld naar belgacom waar ze zeiden dat we dat niet hadden, dus is het via de kabel.

Ik heb gewoon in een map met mijn verbindingen inbelverbinding verwijdrt, en sedersdien krijg ik die melding niet meer. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan