Inbelverbinding probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Messi

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Hallo,

Ik heb thuis een computer en een laptop. Ik heb sindskort een Router gekocht zodat ik ook op mijn laptop Internet heb. Dat is overigens gelukt. Nu heb ik ook een printer gedeeld op mijn computer zodat ik op mijn laptop ook kan printen. Dat is ook gelukt.

Alleen nu krijg ik het volgende probleem:

Ik kan niet naar sommige websites gaan op mijn computer bijv. me webmail voor sgool..:confused: hij komt gélijk met een schermpje van Inbelverbinding en er staat verbinding maken met breedbandverbinding geselecteerd.. en moet je een gebruiksnaam en wacht woord opgeven.. en als ik het wegklik is ie offline weergeven.

Weet iemand dan toevallig wat voor probleem dat is en aan wat het ligt????

Laatst bewerkt:
Hoe staan de PC en de laptop in verbinding met het internet.

Zijn beide machines via een draad met de router verbonden?
Is de laptop draadloos?

Ik begrijp dat je met de PC wel op de meeste websites wel kan komen, alleen geeft de webmail voor school een probleem. Klopt dit?

Hoe staan je browser instellingen. Staat onder de tab verbindingen aangevinkt "Never dial a connection" (= bovenste keuzemogelijkheid)

- extra
- internet opties
- tabblad: verbinding
- Kiezen voor: "nooit een verbinding kiezen"
Of anders alle verbindingen uit het witte vak halen

Hoe staan de PC en de laptop in verbinding met het internet.

Zijn beide machines via een draad met de router verbonden?
Is de laptop draadloos?

Ik begrijp dat je met de PC wel op de meeste websites wel kan komen, alleen geeft de webmail voor school een probleem. Klopt dit?

Hoe staan je browser instellingen. Staat onder de tab verbindingen aangevinkt "Never dial a connection" (= bovenste keuzemogelijkheid)
Mijn computer is verbonden met de modem en router. En ik kan met mijn laptop dus draadloos internetten. Bij Internetopties, verbindingen staat aangevinkt nooit een verbinding kiezen. En bij instellingen voor inbelverbindingen staat niks toegevoegd. dus geen breedband.. weet niet of dat eerst ook zo was.

Soms als ik de computer dus aan doe dan krijg ik dat schermpje van inbelverbinding te zien maar dat is niet altijd zo.

En mijn printers en mappen zijn ook gedeeld.

Ik krijg die melding niet meer, echt appart haha dus is opgelost tot nu toe..;D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan