inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

thetwoofus

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Windows onthoudt mijn wachtwoord niet meer voor de inbelverbinding - het vakje is grijs. Weet iemand hier wat op? ik draai op Win98.

Probeer eens een nieuw account aan te maken en dan direct wachtwoord onthouden aanvinken en dan verbinding maken. Als hij de eerste keer niet gelijk aangevinkt is bij de eerste internetverbinding dan blijft hij hem niet onthouden.

Nog iets gevonden. Weet niet of het bij jou ook zo werkt. Dit was voor win ME

Anders doe je nog het volgende:

Open Regedit (Start/uitvoeren/ type"Regedit + [ENTER].

Ga door middel van de +-jes naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Network\Real Mode Net.

Als je een tekenreeks autologon ziet (in het rechtervak) met een waarde van 00, dubbelklik er dan op , en vervang die waarde door 01 00 00 00 00.

Start Windows opnieuw op.

(uit een opl. van Kleinkramer, goh wat werkt die zoekfunctie van Helpmij toch goed
)

Laatst bewerkt:
Ik heb geprobeerd een nieuwe account aan te maken, maar dat helpt niet.
V.w.b. regedit, in Real Mode Net staat het volgende:

(Standaard) (geen waarde ingesteld)
Load RMDrivers 00 00 00 00
netkaart ""
preferredredir "VREDIR"
transport ""

welke moet ik dus veranderen?

Dat zou ik hiervandaan niet weten, maar ik raad je aan als je iets veranderd dat je de oude waarden opschrijft, dat je in ieder geval terug kunt veranderen. Anders wachten tot iemand anders een oplossing weet.

Je hebt dus geen "autologon" in je register staan

Het kwam doordat ik niet mijn wachtwoord invulde bij Windows aanmelding, daarom werd het wachtwoord voor de inbelverbinding niet onthouden; dat plus(denk ik) een paar stukjes software in Windows set-up die niet waren geïnstalleerd. Het ziet er dus nu uit dat het probleem is opgelost - bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Op deze site staan er ook mogelijke oorzaken:
www.annoyances.org/exec/show/article04-004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan