inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
ik heb een adsl verbinding maar steeds met opstarten krijh ik automatisch m'n inbelverbinding te zien waar ik niet om vraag,als ik hem probeer weg te klikken komt hij steeds terug of wil als ik hem op het kruisje klik zelfs niet eens weg gaan.nu werd er via jullie gezegd verwijder heel de inbelverbinding dat heb ik gedaan maar het probleem blijft en schakel ik over van internet explorer naar outlook express terwijl ik on-line ben dan soms vraagt hij weer of ik een inbelverbinding wil maken je wordt er gek van hoeveel je moet klikken om hem weg te krijgen,daarnaast gaat het surfen gewoon goed.ik heb win 98 2 wkn. geleden geformateerd virusscanner norton 2004 geen firewall,wat kan dit zijn en hoe kan ik dit verhelpen?

Als je in IE naar extra -- internet opties--- verbindingen--- en daar nooit een verbinding kiezen aanstippen. Of staat dit als zo?(waarschijnlijk wel als je de verbinding hebt verwijderd)

En misschien in OE naar extra--opties--verbinding "waarschuwen bij overschakelen naar andere inbel verbinding " uitvinken.

Laatst bewerkt:
harmen 666

na het installeren stond mijn inbelverbinding op "altijd mijn standaardverbinding kiezen .
Nu heb ik hem op "nooit een verbinding kiezen gezet".
ik hoop dat het werkt alleen na IE bv. startpagina staat open en wil ik daarna naar OE terwijl ik al on-line ben verbreekt hij de verbinding en vraagt hij weer apart verbinding bij OE terwijl bij opties "verbinding" van OE
staat IE gebruikt de zelfde internetverbinding als outlook express.dus waar komt dat dan door terwijl ik daar nooit apart verbinding voor hoef te kiezen!

wim 1960.

mijn adsl verbinding staat als standaard ingesteld

Zet in OE bij Extra/Opties op het tabblad verbinding het `Ophangen na verzenden en ontvangen`uit. Dan wordt je verbinding door OE niet meer verbroken.

wim 1960,

Wat je aangaf ontvangen/verzenden uitvinken staat ook niet aangevinkt en het probleem blijft nog bestaan

inbelverbinding niet oke

na wat ik aangaf dat na verbinding zoeken van IE de verbinding normaal van start gaat maar ga ik daarna naar OE6 dan wordt verbinding verbroken en vraagt gelijk weer opnieuw verbinding kiezen.klik ik darna op verzenden/ontvangen (balk loopt dan vol en zie je normaal hoeveel berichten er binnen komen)maar als dit probleem zich voor blijft doen dan zie je juist in dat venster niet de hoeveelheid post die dan ontvangen hoort te worden maar wordt het bovenste gedeelte helemaal grijs,onderaan blijft normaal overzichtelijk maar geeft geen fouten aan.Nu heb ik net IE6 opnieuw geinstalleerd maar helpt niet wie weet raad bij win 98!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan