inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Sinds enige tijd krijg ik het schermpje "inbelverbinding", wanneer ik mijn email wil ophalen. Ik hoef niet in te bellen, want ik heb upc via de kabel. Waarschijnlijk heb ik een keer iets fout gedaan waardoor dit is ontstaan, maar ik heb geen idee hoe ik dit ongedaan kan krijgen?
Wanneer ik het schermpje wegklik kan ik via de normale
weg mijn post wel binnenhalen, maar het is wel hinderlijk iedere keer. Kan iemand mij uitleggen wat ik doen moet om hiervan af te komen?
B.v.d.

Jacqueline
:confused:

Even waarom staat dit bij P2P ???

Staat er niet iets bij Extra> Opties ( zo even uit me hoofd hoor ) iets over inbelverbindingen?

edit: naaper beetje zelfde plaatje doen :p

Configuratiescherm--->Internetopties--->verbindingen en dan even "nooit een verbinding kiezen" aanvinken.

Succes,
Fonz

Waarschijnlijk had Jaqueline die beeltenis veel eerder, dus neem jij maar een andere, hahahahaha:D

Geplaatst door A.J.

Waarschijnlijk had Jaqueline die beeltenis veel eerder, dus neem jij maar een andere, hahahahaha:D

Oke oke ik zoek wel een andere :p :cool: Haha ja ik had em nog nooit gezien hier op het forum dus tja vandaar maar goed

Configuratiescherm--->netwerkverbindingen--->daar even zorgen dat je telefoonmodem NIET als standaardverbinding is aangegeven.

Fonz

Ik kan helaas nergens netwerkverbindingen vinden: wel mijn modem en netwerk, maar daar kan ik niets mee volgens mij. Ik zit overigens gelinked aan een andere pc die dus op de kabel zit via chello/upc en zit zelf op gmx.net.
Bij het ophalen van mijn post gaat hij niet inbellen, maar geeft wel dat schermpje, waarop niets ingevuld is.
Hij doet het alleen maar de eerste keer nadat ik outlook heb opgestart. Tot voor kort was dit nooit het geval. Ik heb windows 98.

Via internetopties heb ik de instelling via wizard dusdanig kunnen wijzigen, dat ik nu van mijn "probleem" af ben! Bedankt in ieder geval voor het meedenken..........

gr.
Jacqueline

Niets mooiers dan dat je er zelf achterkomt,
vergeet je het nooit meer.
Pas je de status van de vraag even aan?
Ik neem aan dat het is opgelost.

Fonz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan