Inbox & mappen plots verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawouterr

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Hey,

Een paar dagen terug zag ik bij het openen van Outlook dat tot mijn schrik al mijn emails in de Inbox zijn verdwenen. Zowel de mails die los in Postvak IN stonden als mails gesorteerd in mapjes daaronder waren weg (de mapjes zelf dus ook). Gek genoeg zijn Verzonden Items en het adresboek nog wel precies zoals ze waren, maar de rest is dus weg.

Het gebeurde zonder dat ik iets vreemds deed, de laatste keer dat ik mijn mail bekeek in Outlook heb ik het ook gewoon goed afgesloten.

Hoe kan ik de berichten weer terugkrijgen? Af en toe vraagt Outlook of ik berichten wil comprimeren en dat doe ik ook, maar verder maak ik geen backups.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes,
Wouter

Mails verdwenen?

Hoi,

Heb je toevallig bij Outlook dat er een kopie op de server achtergelaten wordt?

Internetaccounts->eigenschappen->geavanceerd

Of zoek eens op *dbx of *pst bestanden.

Charis

Bedankt voor je snelle reactie! Hoe kom ik precies bij internetaccounts? Is dat binnen Outlook Express of ergens in het systeem?

Groetjes,
Wouter

Maak volgens mijn bijlage eens een backup van de mails.
Daarna de orriginele file tussen accoladen verwijderen.
Daarna verder met de bijlage, bij "Herstellen van de mails".

Ik doe iets verkeerd, maar wat? De berichten heb ik kunnen back-uppen, ze staan dus nog wel gewoon in de map met het lange nummer. Vervolgens delete ik die map + adresboek, het adresboek is alleen nog steeds zichtbaar in Outlook.

Ik heb net geprobeerd alle mappen te importeren, dan krijg ik weer precies waar ik hiervoor mee begon; de inbox en verzonden items.

Wat gaat er mis?

Maar heb je daarmee je mails weer terug?

Niet de verdwenen mails, wel de mails die in m'n inbox stonden na de verdwijning van de rest.

In dat geval schat ik de kans nihil dat je de mails weer terug vind.

Laatst bewerkt:
Ik snap niet goed waarom, de mappen zijn er dus wel, maar Outlook opent ze niet. Wat is daar de oorzaak van?

Als ik dat wist, kon ik een oplossing bedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan