Inbraak in men email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
Is er een mogelijkheid om na te gaan wie via een andere pc heeft ingelogd in mijn email (bv het IP-adres van die pc) ?

Groetjes,
Raisa

Nee, volgens mij is dat niet na te gaan! Wel als je het ip-adres van de ander hebt, dan is het miss wel mogelijk! Of als er een mailtje verstuurd is vanaf jouw adres, dan kan je het ip-adres eruit halen!

Maar dan moet ik al een kopij hebben van dat mailtje (van de ontvanger) of moet het nog in de map verzonden emails staan, niet ?

klopt, als je dan bij uitgebreide opties of iets dergelijks kijkt zie je waarschijnlijk het mail-adres staan!

Ok, er staat niets in de map verzonden emails maar die kunnen natuurlijk gewist zijn, dat kan ik niet meer opsporen hé...

En ik kan ook niet nagaan of er door iemand mails werden gewist, tenzij ik exact weet welke emails erin stonden ?

Nee, je kan nog ff in de prullenbak kijken, of daar iets instaat!
Helaas, je kan idd niets terughalen van je email!

Dacht wel dat het zo in elkaar zat...

Bedankt voor de bevestiging ;)

Maar mag ik even vragen hoe jij denkt dat er iemand van buitenaf jouw computer inkomt.
Waar kun jij dat aanzien.

Volgens mij bedoelt ze, dat iemand anders, vanaf een andere pc heeft ingelogd op haar emailadres. Hotmail of iets dergelijks! Toch? :8-0:

maar dat wordt er niet bijverteld dus........:o

Idd, zo bedoelde ik het Freakiej...

Sorry voor de onduidelijkheid Puppie, kzal het nooit meer doen :p

Wat je natuurlijk wel zou kunnen doen is even je wachtwoord veranderen he!

En maak de geheime vraag niet al te makkelijk!!

Valt me nog steeds op dat mensen bijvoorbeeld de vraag zoals: wat is de naam van je favoriete huisdier? gebruiken en die hebben dan bijvoorbeeld een hond die Fikkie heet....dan is het makkelijk!

Reeds gebeurd dutchdavid... ;)

Idd, veel te veel mensen nemen een veel te gemakkelijke vraag...

uhh, ze geeft niet aan dat 't hotmail is :P ik zei zomaar iets! maar wachtwoord veranderen zou idd silm zijn, maar kga er vanuit dat ze dat zelf al gedaan heeft!

Was idd hotmail en alles is intussen weer gewijzigd qua paswoord en dergelijke...

En die ze is een hij hoor :p (en ik ben zelfs niet blond)

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan