inbreken PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik woon nu in een huis waar ik internet deel met drie andere bewoners. nu heb ik het vermoeden dat iemand in mijn Pc "inbreekt" , dit kan alleen als een "medebewoner" een stukje software ( ? ) op mijn Pc installeerd ( heb ik gelezen ) . weet iemand hoe ik dat kan controleren ??. meestal als ik thuis kom zie ik het rekenmachientje op mijn beeldscherm staan , die ik zeker weten niet zelf daar geplaats heb !!

help !!!

Ik zou in iedergeval geen bestanden of mappen op delen zetten en een lokaal netwerk in je firewall blokkeren.

ik deel al geen mappen , of bestanden.....
mijn Pc is afgeschermd van de rest ( teminste dat hoop ik...)

ga ik proberen , maaruhh is er geen programmatje dat kan bekijken wat er al dan niet vrijwillig is op gezet ??

Je hebt het rekenmachientje niet zelf op het buroblad gezet? Klik eens met de rechtermuisknop op het icoon en bekijk bij Eigenschappen eens waarnaar het Doel verwijst. Als het zoiets als %SystemRoot%\System32\calc.exe is, is het waarschijnlijk wel de rekenmachine. Is het iets anders dan ben ik benieuwd wat er staat.

het is inderdaad het rekenmachien....
nouja , ik hoop maar dat ik genoeg beschermd ben met AVP Pro , hopenlijk houd ie ook ongewenste bezoekers tegen die op de zelfde router zitten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan