Incedimail sluiten

• Onderwerp starter Onderwerp starter pvdm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Als ik Incredimail sluit, via het kruisje rechtsboven, dan verkleint deze tot het icoon in de taakbalk.
Als ik de muisaanwijzer over dat icoon beweeg, dan zie ik echter een klein venstertje van Incredimail tevoorschijn komen.
Het programma is dus nog niet helemaal afgesloten!
Daarvoor moet ik rechtsklikken op het icoon en kiezen voor Afsluiten.

Is er niet een manier om Incredimail in een keer volledig te sluiten?

Ja die is er zoals ieder programma, maakt ook Incredimail een process aan in het CPU dus open incredemail mail druk de volgende toetsen in CTRL + SCHIFT + ESCAPE dan zie je in toepassingen de programma's die actief zijn klik op incredimail --> rechtmuisknop ga naar proces en dan klik je op de knop proces beëindigen

en het programma is nu volledig gesloten ;)

Ik bedoel het anders.
Incredimail sluiten (via het kruisje) of minimaliseren (via het streepje), geeft in beide gevallen een icoon in de taakbalk wat
een klein venstertje vertoont, als je daar met de muis overheen gaat. Het icoontje is omgeven door een rechthoekje!
Dat verwacht je alleen bij een programma wat je minimaliseert, niet bij een programma wat je sluit.

Wat moet ik instellen, dat als ik Incredimail sluit , het programma ook echt sluit en je dat ziet aan het icoon?

dan zal ik je hier niet verder mee kunnen helpen ik gebruuik het programma niet kan je niet terrecht bij support van incrdimail?

Dan zul je in de instellingen van incredimail moeten rommelen, daar staat als het goed is een instelling, waarbij je kan aangeven wat er gebeuren moet bij het klikken op het kruisje.

Klikken op het kruis sluit Incredimail niet af.
Ook is er geen instelling binnen Incredimail te vinden om dat te regelen.
Je zult rechts moeten klikken op het icoontje in de taakbalk en dan voor Exit (Sluiten) moeten kiezen.

Tardis

Ik gebruik al ca tien jaar incredimail maar als ik rechtsboven op het kruisje klikt is ie weg. Dat kan je nergens instellen. Gewoon ff opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan