• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

incidentenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelled

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Beste mensen,

incidenten door leerlingen op school worden op de tab "incident" wekelijks bijgehouden door personeel.
ik wil graag zien op de "leerlingenlijst" van de gehele school welke kinderen wat uitgespookt hebben, wat en hoevaak als dader e/o slachtoffer.

alvast hartelijk dank voor het meedenken!
M.vr.gr.
Jelle

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beste jelled ;)

Wat als je met 2 dezelfde namen zit op school ??
Hoe ga je dan zoeken ?

Zou je ze niet beter eerst rangschikken volgens groep ?
Er zijn 8 groepen zie ik, klopt dit?

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
beste Danny,

heel goed gezien
als er kinderen zijn met dezelfde voor- en achternaam, krijgen ze een toevoeging, zodat ze individueel blijven.
er zijn een 20 groepen die aangeduid worden met bv A7, B8, enz.
maar 'k heb geprobeerd het voorbeeld eenvoudig te houden.

M.v.g.
Jelle

Beste jelled ;)

Ik zie dat er nog niet veel hebben geantwoord, waarschijnlijk niet duidelijk genoeg.

Daarom deze paar vraagjes.

In Tabblad Leerlingenlijst staan namen , zoals Joke en Gerlize die in tabblad Incident niet voorkomen :confused:

Hoe wil je dat er gezocht wordt ?
Moet Tabblad leerlingenlijst helemaal leeg zijn alvorens er gegevens er in komen te staan ?
Staan er al namen in Tabblad leerlingenlijst of moeten deze ook ingevuld worden ?

Graag meer uitleg aub.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste Danny,

ik zie dat het misschien niet eens nodig is dat bv Joke en Gerlize meegenomen worden. dat zouden leerlingen zijn, die niets 'uitgespookt' hebben. Een lijst met uitsluitend de incidenten is eigenlijk ook goed.
Het tabblad leerlingenlijst moet inderdaad eerst leeg zijn en door de info uit incidenten gevuld worden, incl. de namen.
het is de bedoeling dat per leerling alle incidenten bij elkaar komen te staan, en daarna de volgende leerling met zijn incidenten, enz.

M.vr.gr.
Jelle

Beste jelled en Danny ;) , ik denk dat de helpers die bedreven zijn in draaitabellen hier voor een oplossing kunnen zorgen , tenzij ik het heel erg verkeerd inschat .
PS jelled post een xls formaat , bepaalde helpers open geen xlsx

Laatst bewerkt:
Beste jelled en trucker10 ;)

Ik vroeg het mij ook al af.
Waarom een leerlingenlijst maken als je al een incidentenblad hebt.
Het zijn tenslotte dezelfde gegevens, alleen niet gegroepeerd.

groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan