Hey mensen ik heb hulp nodig met een klein stukje PHP aangezien ik hiet niet zelf uit kan komen. Als iemand met genoeg ervaring hier eens naar zou willen kijken de uiteindelijke code die ik zou moeten gebruiken zou willen posten dan zou dat erg fijn zijn
Keuze pagina (al klaar, dit meld ik alleen zodat jullie weten waar het over gaat)
Lijst met namen waaruit een keuze gemaakt moet worden. Die geeft de keuze als een form in POST methode door aan de info pagina.
Weergave pagina (hier ligt mijn probleem)
Doormiddel van een include wil ik dat er informatie op het scherm verschijnt van de pagina die hieronder uitgeschreven staat. Maar alleen de informatie die is opgegeven als keuze op de keuze pagina. Dus ik vermoed een <?php echo $_POST["choice"] ?> en <?php include("bestandje.php?"); ?> combinatie!!!
Hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen...
Keuze pagina (al klaar, dit meld ik alleen zodat jullie weten waar het over gaat)
Lijst met namen waaruit een keuze gemaakt moet worden. Die geeft de keuze als een form in POST methode door aan de info pagina.
Weergave pagina (hier ligt mijn probleem)
Doormiddel van een include wil ik dat er informatie op het scherm verschijnt van de pagina die hieronder uitgeschreven staat. Maar alleen de informatie die is opgegeven als keuze op de keuze pagina. Dus ik vermoed een <?php echo $_POST["choice"] ?> en <?php include("bestandje.php?"); ?> combinatie!!!
Hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen...
HTML:
<KEUZE1>textie bla die bla</KEUZE1>
<KEUZE2>nog meer text</KEUZE2>
<KEUZE3>andere text</KEUZE3>