Ik onderhoud een website van mijn jeugdbeweging, nu zijn er verschillende website's die op hetzelfde cms zitten, wat wil zeggen dat ze allemaal worden aangeroepen via dezelfde "index.php".
Wat ik nu wil doen is bepalen aan de hand van wie er is ingelogd of er al dan niet een javascriptje geactiveerd wordt.
Normaal (wanneer ik gewoon een ander php-bestand wil invoegen) zou ik dat op volgende manier doen:
if(bezoekerid = 1){
include_once 'script.js';
}
Echter bij een deze javascript lijkt dit niet te werken, iemand een suggestie?
wanneer ik dit tussen de <head>tags plaats gebeurd er niets of krijg ik het script gewoon als tekst te zien.
wanneer ik het tussen de <body>tags plaats werkt het wel, maar dan werkt mijn javascript menu niet meer..
Wat ik nu wil doen is bepalen aan de hand van wie er is ingelogd of er al dan niet een javascriptje geactiveerd wordt.
Normaal (wanneer ik gewoon een ander php-bestand wil invoegen) zou ik dat op volgende manier doen:
if(bezoekerid = 1){
include_once 'script.js';
}
Echter bij een deze javascript lijkt dit niet te werken, iemand een suggestie?
wanneer ik dit tussen de <head>tags plaats gebeurd er niets of krijg ik het script gewoon als tekst te zien.
wanneer ik het tussen de <body>tags plaats werkt het wel, maar dan werkt mijn javascript menu niet meer..