Wat mijn probleem is, ik heb verschillende includes zitten in de body. Echter wil ik hiervan de meta tags en de titles hiervan ophalen. Nou heb ik vanalles gelezen en opgezocht, en ben ik onder andere get_meta_tags tegengekomen. Het probleem hierbij is echter dat ik het pad naar het bestandsnaam dus pas in de body aanmaak (die zit in een switch). Daarbij heb ik ook nog iets van cURL gelezen. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. Wat ik wil is namelijk dat de meta tags opgehaald worden, maar de andere code ook geladen wordt, waar ik hem wil (in de body). Ik ben ondertussen wel bekend met functies, maar nog niet zo met classes.
Zo werkt include('www.abc.de/fgh.php'); wel en include('$filename'); niet, dan geeft 'ie een error (Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user: 'ODBC@localhost' (Using password: NO)). Nou ben ik erachter gekomen dat ik dan de connection handler mee moet geven als parameter bij mysql_query, maar ik heb dus een class met de database informatie.
Thanks for any feedback.
Zo werkt include('www.abc.de/fgh.php'); wel en include('$filename'); niet, dan geeft 'ie een error (Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user: 'ODBC@localhost' (Using password: NO)). Nou ben ik erachter gekomen dat ik dan de connection handler mee moet geven als parameter bij mysql_query, maar ik heb dus een class met de database informatie.
Thanks for any feedback.