Incompleet par

• Onderwerp starter Onderwerp starter kub
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kub

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Ik heb het volgende probleem:
Heb net een nieuwe pc (AMD Athlon 3200 64b met 512 memory). ik draai met XP Home Edition. Heb alle bijgeleverde driver e.d. geinstalleerd.
Zie leech.doc
Als ik headers ophaal uit een nieuwsgroep en deze plaats in newsleecher( 2.0 of 3.0) dan haalt hij ze eerste goed op( 48MB) maar na een minuut of 10 stort het in een zijn de bestanden of 600kb of 1.2mb enz.

Bij een collega en mijn vriendin haar pc ( wel beide andere configuratie als ik) worden de rars en pars goed binnen gehaald.
Snap er niets meer van. Pc gaat zo het raam uit ;-)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door BANDIT123
Zie Leech.doc

Waar???

Ik dacht dat ik het bijgesloten had.
Poging twee..
Weer niet gelukt.
Ik voeg leech.doc toe maar zie niets verschijnen.Damn.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door m@rio
Bijlage mag niet groter zijn dan 100kb

Dank je.

Doc bestond uit twee screenshots. Na opdeling in twee aparte docs zijn beide nog steeds te groot.
Kortom geen doc erbij.

Geplaatst door kub
Ik heb het volgende probleem:
Heb net een nieuwe pc (AMD Athlon 3200 64b met 512 memory). ik draai met XP Home Edition. Heb alle bijgeleverde driver e.d. geinstalleerd.
Zie leech.doc
Als ik headers ophaal uit een nieuwsgroep en deze plaats in newsleecher( 2.0 of 3.0) dan haalt hij ze eerste goed op( 48MB) maar na een minuut of 10 stort het in een zijn de bestanden of 600kb of 1.2mb enz.

Bij een collega en mijn vriendin haar pc ( wel beide andere configuratie als ik) worden de rars en pars goed binnen gehaald.
Snap er niets meer van. Pc gaat zo het raam uit ;-)

Ben eruit.
Oplossing: XP 64 Professionel edition erop.
Klarie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan