inconsistencies

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollydor

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
20
hallo, nu mijn PC terug is geformateerd wilde ik hem eens defragmenteren, maar nu krijg ik de mededeling " defragmentatie is afgebroken wegens inconsistencies in het bestandssysteem" SCNDISK heb ik reeds uitgevoerd maar de melding blijft terug komen.:mad: Wat is hier de oorzaak van, alvast bedankt om mij te helpen

mvg
 
Goedemorgen,

Begrijp ik het goed je hebt geformateerd en toen gelijk gedefragmenteerd?
Zo ja wat moet hij defragmenteren als er niets op staat.

Modag
 
hoi, bedankt om zo vlug te reageren. Nee de pc was al een paar dagen geformateerd maar het bleek me mss verstandig om programma's die er terug op gezet worden naast elkaar te krijgen of heeftdit geen enkele zin?

mvg
 
ja, alles staat er terug op wel werd een anti-virus en nero, office e.d. erna er terug op gezet
en toen bleek het mss verstandig om alles netjes te formateren

mvg
 
ja, alles staat er terug op wel werd een anti-virus en nero, office e.d. erna er terug op gezet
en toen bleek het mss verstandig om alles netjes te formateren

Eerst geinstalleerd en toen geformateerd type fout?

Modag
 
er werd enkel gevraagd om een SCNDISK uit te voeren wat ik ook heb gedaan maar de melding blijft terug keren

mvg
 
Hoi,

Sorry hoor vertel eens op volgorde wat je gedaan hebt dus

1........
2.......
3......

Modag
 
hey, dus pc werd geformateerd en toen alles er terug op stond en alles functioneerde werd er andre software er nog bij geplaatst zoals Nero, Office, AVG free en toen deze software er op stond wilde ik mijn pc formateren met de gemelde vermelding

mvg
 
Hoi,

Ik neem aan dat je wil defragmenteren inplaats van formatern?

Modag
 
Hoi,


Sorry voor het late antwoord ik zou even met een tooltje van je merk hd , je hd even testen.

Modag
 
hoi Modag, en hoe krijg ik dit het beste voor elkaar je zal al gemerkt hebben dat ik een leek ben in deze materie, maar niet te oud om te leren:) Wat is het doel hiervan of wat word er dan net getest

mvg pollydor
 
Hoi,

Geeft niet moeten allemaal leren z'n tooltje kan je kijken of de hd helemaal in orde is.
Mocht dat het geval zijn zou ik opnieuw Formateren en instaleren en dan als je windows alleen geinstalleerd hebt weer even proberen te defragmenteren.

Modag
 
ok zal even kijken wat het merk van de HD is en dan even Googlen alvast bedankt om me verder te helpen :thumb: en meld dan wel wat er van geworden is

mvg pollydor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan