incredimail 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Gisteren merkte ik op , bij het aanmaken van een nieuwe mail dat ik in plaats van een A te typen er een Q stond .Dus QWERTY in plaats van AZERTY.
Het doet zich alleen voor in het émail programma.Heb het reeds verwijderd en opnieuw geinst.Steeds nog hetzelfde.
Ik blijf dit graag gebruiken, omdat ik dat gewoon ben en nederlandstalig is.
Ik heb alles nagekeken en denk dat ik nergens iets heb veranderd,wat is er mis gegaan?.
m.v.g.jan.....

Als u googled op Encredimail in combinatie met AZERTY dan komen er veel (Franstalige) meldingen van dit probleem te voorschijn.
Google vertaalt dat dan in NL (gebrekkig) maar leesbaar genoeg om de suggesties voor het oplossen van dit probleem te begrijpen.

Zo wordt genoemd: Shift + AltGr als oplossing

maar ook: Landinstellingen> tabblad Talen> Details knop> daar vindt u de keyboards ..

Laatst bewerkt:
Irritante uitroeptekens in je vorige posting. Die hele posting motiveert sowieso niet om je (verder) te helpen!
Ik heb die posting aangemeld bij de moderatoren voor nadere inspectie/commentaar van hun kant.

On-topic:
Als je verder geen andere Toetsenbordindelingen in Windows hebt staan dan 1 (=de juiste toetsenbordindeling), en het dus (zeker) niet aan Windows ligt en/of gebruikte toetsenbord combinaties:

Er zijn internationale instellingen in Incredimail die verantwoordelijk zijn voor je probleem.
deze instructie
Zou in het NL moeten zijn (ong.):
1. Open IncrediMail
2. Klik op Extra en kies Opties en klik op tabblad Taal
3. Vink uit: "Gebruik de taal die het laatste gebruikt werd bij het maken en wijzigen van berichten"

Tijs.

Laatst bewerkt:
1,2,3, geprobeerd,noppens
ander toetsenbord,het zelfde.
wat betreft ! dat gebruikt u ook zie ik,waarom u daar zo druk over maken begrijp ik niet.
verkeerde been uit bed gestapt,zou een oplossing kunnen zijn.
maar daar is het probleem niet mee op gelost(ik zal nu puntjes gebruiken)om af te sluiten.........

a. Er bestaat in Windows ( intl.cpl ) alleen de Azerty toetsenbordindeling in alle talen?
b. Graag schermafdruk van tabblad Taal in Incredimail.

Tijs.

Het euvel is verholpen.
Hoe ?, kan ik zeggen ,als ge het antwoord niet belachelijk vind.

Ik zou denken dat de oplossing gelegen heeft in de aanpassingen in Incredimail. De (eerder gelinkte) instructie daaromtrent is duidelijk én afkomstig van Incredimail zelf.
Als je er verder voor zorgt dat in intl.cpl alleen jouw type toetsenbord beschikbaar is in elke taal die je daar hebt staan (vaak Engels en Nederlands, kan bij jou anders zijn), dan heb je ook Windows zodanig ingesteld dat Windows (of de programma's die erin draaien) jou niet (meer) op een verkeerde toetsenbordindeling kan zetten.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan