Incredimail afzender de-blokkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasperB

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2006
Berichten
26
Heb per ongeluk een mail-afzender geblokkeerd en krijg dat niet hersteld, wat ik ook probeer. Hoe krijg ik dat adres UIT die lijst geblokkeerde afzenders?
Hoop op een antwoord.
Groetjes JasperB
 
Ik heb je titel gewijzigd in "Incredimail afzender de-blokkeren."
Alleen "Incredimail" zegt niets over je probleem.
 
Als je in incredimail klik op "Hulpmiddelen" en dan op "Geblokkeerde afzenders" kun je de persoon weer verwijderen uit die lijst.
Zie ook de screenshot.
 
Incredimail afzender de-blokkeren

Hebb ik al geprobeerd Paul....lukt niet. En wat is screenshot???

JasperB
 
Een screenshot is een foto van mijn scherm.
In mijn vorige post zie je een bijlage met een afbeelding staan.
Klik daar eens op.

Ik heb jou probleem geprobeerd door 1 afzender te blokkeren.
Met de door incredimail gegeven optie kon ik deze weer de-blokkeren.
Op dezelfde manier kan jij dit dus ook.


P.s., reakties van welke aard ook, graag per forum en niet in de mailbox. Zie mijn handtekening.
 
Incredimail afzender de-blokkeren

Ja heb screenshot gezien. Heb het betreffende adres aangevinkt en toen laten verwijderen...nog steeds zonder resultaat. Snap er echt niets van. Heb trouwens dat adres ook naar een aparte map laten doorsturen en hebb daar even gekeken. Daar staat alles goed, dus????

JasperB
 
Als wij hem weer verwijderen, kan de afzender gewoon weer ontvangen worden.
 
Incredimail afzender de-blokkeren

Sorry Paul, waarom lukt het MIJ dan niet....heb het nu tig keren geprobeerd, maar nadat ik het adres heb verwijderd en weer terugga naar hulpmiddelen, staat dat geblokkeerd adres er gewoo weer in.....ik word er een beetje moe van...wat me WEL opvalt is, dat bij een hele serie geblokkeerde adressen VOOR dat adres een stopteken en poppetje staat en bij het betreffende adres NIET....
Ik geloof dat ik ga proberen de hele lijst maar schoon te maken...hoe?? Weet ik nog niet, maar zie geen andere mogelijkheid....pffffffff....
Maar bedankt voor je moeite! :thumb:
Groetjes JasperB
 
Incredimail afzender de-blokkeren

Toch nog even Paul, want kreeg toch wel even de P. in dat het me niet lukte. Heb de PC een paar dagen teruggezet.....en ja hoor....gelukkig is dat adres nu uit de geblokkeerde afzenders. Niet echt DE methode, maar het heeft gelukkig gewerkt.
Wil er toch ooit nog eens achter zien te komen, waarom het op de "normale" manier niet lukte!
Groetjes JasperB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan