Incredimail backuppen of importeren in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik gebruik zelf Opera en soms Firefox en zeker geen OE en Incredimail. Maar voor een kennis met weinig tot geen no how over computers zou ik graag willen weten hoe je ook alweer Emails binnengekregen in Incredimail zou kunnen backuppen en/of zou kunnen importeren in OE....zij wil Incredimail dan weer verwijderen maar de mails dan toch nog kunnen lezen in OE. Kan iemand mij die tip geven, kan ik dat weer aan die dame doorgeven...bijv dank.

:thumb:

Zo misschien...
gezina zei:
Incrediconvert: "Gelukkig kunt u uw heil zoeken bij een gratis programmaatje, Incrediconvert geheten. Daarmee bent u in staat om uw mail te bewaren in het formaat .eml, waaronder de mappen inbox en verzonden items. Incrediconvert werkt simpel. Start het programma, klik op de Export-knop, geef de map aan waarin u de bestanden wilt opslaan en klik op OK. Een venster meldt dat uw berichten succesvol zijn opgeslagen. Selecteer vervolgens de eml-bestanden, zorg dat u Outlook heeft geopend en sleep de berichten naar de gewenste map. De berichten worden daarna geïmporteerd." Klik -> Berichten uit Incredimail binnenhalen in Outlook

Hai Gezina...daar zal ze heel erg blij mee zijn.....dank je!

:thumb:

ik heb ook nog een vraagje voor dit onderwerp, ik werk met mozilla thunderbird en ik heb veel te veel emails, ik kreeg gisteren een melding van mijn proivder (telenet) dat mijn mailboxvolume bijna vol zit en ik bijgevolg geen mails meer kan ontvangen.
hoe kan ik al mijn emails opslaan (op een andere lokatie) en zo weer met een schone lei te beginnen. vaak zijn het emails met bijlagen, moet ik dan elke bijlage apart gaan opslaan op mijn harde schijf of bestaat er een andere, mogelijk gemakkelijkere methode voor?
dank bij voorbaat

bedankt, ik heb deze gedownload en de backup gemaakt, ze is 2,4Gb groot.
nu kan ik dus al mijn mails verwijderen in mozilla thunderbird?

en terugplaatsen gaat gewoon via 'restore'?

Ik heb alleen ervaring met Mozbackup...als je de backup ergens in een map hebt staan op een andere partitie eventueel dan kun je inderdaad op dat bestand gaan staan en restoren...dan zet ie zich met alle instellingen van Thunderbird weer terug. En ook zo met Firefox...handig proggie hoor!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan