IncrediMail belangrijke contacten

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Berichten
182
Om de een of andere voor mij duistere redenen zijn de belangrijke contacten in het IncrediMail programma zoek geraakt. Hoe kan ik deze weer terug krijgen?
Zou iemand mij hierin kunnen adviseren?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
VO.
 
De belangrijke contacten staan normaal linksonderaan in het venster van IM. Staan die er niet, dan staat er helemaal onderaan het venster een driehoekje met twee streepjes onder. Als je daarop klikt komen de belangrijke contacten terug tevoorschijn.
Als de lijst leeg is, is er vermoedelijk iets anders aan de hand. Controleer of je contacten nog in het adresboek zitten. (klik op de knop adressen in de knoppenbalk van IM).
Als je adressen nog in het adresboek zitten controleer je of het vinkje bij belangrijke contactpersonen aangevinkt staat voor alle adressen die je linksonder het hoofdvenster van IM wil zien.
 
De belangrijke contacten staan normaal linksonderaan in het venster van IM. Staan die er niet, dan staat er helemaal onderaan het venster een driehoekje met twee streepjes onder. Als je daarop klikt komen de belangrijke contacten terug tevoorschijn.
Als de lijst leeg is, is er vermoedelijk iets anders aan de hand. Controleer of je contacten nog in het adresboek zitten. (klik op de knop adressen in de knoppenbalk van IM).
Als je adressen nog in het adresboek zitten controleer je of het vinkje bij belangrijke contactpersonen aangevinkt staat voor alle adressen die je linksonder het hoofdvenster van IM wil zien.
Bedankt voor alle adviezen, doch blijkbaar is er iets geheel anders mis. Adressen staan ook niet meer in het adresboek. Ik zou echt niet weten hoe een en andr zich heeft voltrokken, maar ik ben bang dat ik noodgedwongen de adressen opnieuw zal moeten invoeren. Het is wellicht niet anders.
Gegroet,
VO.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan