PitrPaulus
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2006
- Berichten
- 20
Goedendag, 'k Gebruik IncrediMail al diverse jaren zonder problemen of wat dan ook. Werk 'm altijd bij met de nieuwste updates. Sinds kort krijg ik echter dagelijks een melding dat ik IncrediMail moet afsluiten en weer opstarten. Irritant.
Ik zet hieronder de foutmelding:
Exception: ACCESS_VIOLATION (C0000005) - on reading from 00000000
Faulting Offset: 0001185D
Module: ImApp.exe
0001185D ImApp.exe
Het zit 'm dus in dat ImApp.exe geval.
Heb tot twee keer toe IncrediMail volledig verwijderd van computer, 1 x via config.scherm en 1 x op een manier die IncrediMail me gaf, alles er weer opnieuw ingezet en de foutmelding komt terug.
Heb hier Vista SP1 sinds paar maanden. Eerder dus geen problemen mee gehad.
Wie weet raad? Dank, pitrpaulus.
Ik zet hieronder de foutmelding:
Exception: ACCESS_VIOLATION (C0000005) - on reading from 00000000
Faulting Offset: 0001185D
Module: ImApp.exe
0001185D ImApp.exe
Het zit 'm dus in dat ImApp.exe geval.
Heb tot twee keer toe IncrediMail volledig verwijderd van computer, 1 x via config.scherm en 1 x op een manier die IncrediMail me gaf, alles er weer opnieuw ingezet en de foutmelding komt terug.
Heb hier Vista SP1 sinds paar maanden. Eerder dus geen problemen mee gehad.
Wie weet raad? Dank, pitrpaulus.