Incredimail en Outlook Express

• Onderwerp starter Onderwerp starter dRob
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dRob

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2001
Op deze computer zijn twee gebruikers. De een werkt liever zijn email af met het programma Incredimail terwijl de ander liever werkt met Outlook Expres. Nadeel is dat de computer elke keer een standaard emialprogramma start waardoor vanuit een website of Excel/Word bestand niet met een ander programma gestart kan worden. Dit is best wel vervelend omdat de twee gebruikers hun eigen instellingen willen aanhouden.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Een nieuw profiel aanmaken? En waarin dan?
Als ik de PC opstart kan ik al uit twee accounts kiezen en kies ik mijn profiel.

En dat heb ik dus ook: twee gebruikers. Maar de programma's die gebruikt worden zijn hetzelfde. Standaard kan je dit aanpassen maar dan is de andere gebruiker ook veroordeeld om OE of IM te gebruiken terwijl dit juist moet verschillen.

Nogmaals de vraag of dit apart is in te stellen?

Geplaatst door dRob
En dat heb ik dus ook: twee gebruikers. Maar de programma's die gebruikt worden zijn hetzelfde. Standaard kan je dit aanpassen maar dan is de andere gebruiker ook veroordeeld om OE of IM te gebruiken terwijl dit juist moet verschillen.

Nogmaals de vraag of dit apart is in te stellen?
ja, je kan dat instellen, als je een proggie installeert vraagt win xp of het door iedereen moet gebruikt worden ...

Nou is Incredimail ál geinstalleerd en heb ik aangegeven dat ik het niet wil gebruiken. De andere gebruiker geeft aan het wel te willen gebruiken. Maar die vraag blijft dus elke keer terugkomen.

Als ik aangeef dat ik OE als standaard emailprogramma wil gebruiken dan moet de andere gebruiker niet weer opnieuw Incredimail als standaard aan moeten zetten.

Snappie?

je moet ze beiden wel in verschillende accounts installeren, dus als jij outlook wil installeer je outlook in jouw account, en incredi in de andere account.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan