incredimail en veel vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
314
Ik heb op de oude pc incredimail maar nu is deze oude pc op een andere plek in huis gekomen en is er een nieuwe pc. Ik wil nu het volgende :

. alle mail van de oude increimail opslaan, kan dat en zo ja hoe ?
- alle adressen opslaan, kan dat ? en zo ja hoe ?
- Alle adressen exporteren naar een eventuele nieuwe incredimail op nieuwe pc. kan dat en zo ja hoe ?
- De incredimail op de oude pc uitschakelen, kan dat en zo ja hoe ?
- Incredimail op de andee pc zetten
Nu wil ik eigenlijk liever geen incredimail meer maar wel zo´n handig programma dat je mail opent en niet gewoon via hotmail zelf, bestaan die ?

Wie kan mij opweg helpen ?
 
. alle mail van de oude increimail opslaan, kan dat en zo ja hoe ?
Even kijken naar de functie Exporteren...
- alle adressen opslaan, kan dat ? en zo ja hoe ?
Je kunt email-adressen ook exporteren en die worden opgeslagen als .csv bestand. (in te lezen met Excel)
- Alle adressen exporteren naar een eventuele nieuwe incredimail op nieuwe pc. kan dat en zo ja hoe ?
In de nieuwe incredi kiezen voor Importeren.
- De incredimail op de oude pc uitschakelen, kan dat en zo ja hoe ?
Deïnstalleren via Configuratiescherm > Software.
- Incredimail op de andee pc zetten
Gewoon op die pc installeren.
Nu wil ik eigenlijk liever geen incredimail meer maar wel zo´n handig programma dat je mail opent en niet gewoon via hotmail zelf, bestaan die ?
Of je een programma gelijk aan Incredimail zult vinden is maar de vraag. Overigens zijn er wel meer programma's die hotmail kunnen inlezen. Even kijken op het internet.
Noot.
Heb in het verleden wel incredi gebruikt maar vind het persoonlijk niks.
 
he bedankt :thumb: ik ga het eens even bekijken allemaal en als ik vragen heb kom ik er op terug maar welke programma's kunnen hotmail inkijken en hoe werkt dat dan ?
Hoe kan ik die vinden op internet :eek:
 
Ja. Je hoeft er geen programma voor te zoeken. Met Outlook Express kun je de hotmailberichten binnenhalen. Staat toch gewoon op je computer.
Ga naar Extra > Accounts en maak daar een nieuw account aan. In de bijlage zie wat je op moet geven.
 

Bijlagen

  • internet verbinding hotmail.jpg
    internet verbinding hotmail.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 80
Met Outlook Express kun je de hotmailberichten binnenhalen.

Dat geldt alleen voor de betaalde versie, helaas. Voor gratis Hotmail is de OE ondersteuning al heel lang niet meer beschikbaar.

Fleur, wij hebben het al eens eerder gehad over het progje PopPeeper om zonder steeds in te loggen je nieuwe berichtten in Hotmail te kunnen bekijken. Heb je dat al geprobeerd?

http://www.poppeeper.com/
 
nanette,
Zelf gebruik ik geen hotmail en ook geen OE. Wist zelfs niet dat er een betaalde versie van hotmail bestaat. Met PopPeeper heb ik wel (goede) ervaring, stom dat ik daar niet aan gedacht heb.
Overigens is het wel weer des Microsofts om alleen toegang te verschaffen in OE voor iets waarvoor je betalen moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan