incredimail fout.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
hallo helpers,
werk al jaren met Incredimail, tot volle tevredenheid, nu heb ik probleem.

Ik zie dat er in de inbox een aantal mails staan, ( een nummer achter inbox) maar al deze mails komen niet in de lijst te staan, dus lijst blijft leeg, terwijl er dus wel een aantal moeten zijn, alle mails die ik nog in de inbox had staan , zijn er ook niet meer zichtbaar.
Zodra er mail binnen komt, geeft hij wel het bekende signaaltje, doch box blijft leeg.

GA ik mail versturen, word deze gewoon verzonden volgens incredimail, doch in de box verzonden staat niets, en de mails worden ook niet ontvangen door de geadresseerde.

wat zou oorzaak/oplossing kunnen zijn.??
wie helpt mij uit de brand.???
 
Probeer je account even opnieuw toe te voegen. Ik denk dat je per ongeluk een verkeerde account als hoofdaccount hebt ingesteld of zoiets.
 
beste Fab.300
helaas geen resultaat. overrgeschakeld naar andere account. toen weer terug gezet.
via msconfig pc terug gezet op 12 aug. want 13 aug is laatst zichtbare verzonden mail, ook dit geen resultaat.

wat een ellende,hoop zo dat het goed komt.
 
Heb je niet toevallig een filter aan staan waar geen enkele mail aan voldoet, zodat je niets meer ziet?
 
nee volgens mij staat alles goed, maar ook geen idee hoe ze default moeten staan. ik heb er ook niet aan gezeten.??

is er een mogelijkheid dat incredimail TOTAAL van pc word verwijderd, maar dan ook TOTAAL, register geleegd en overal waar maar iets kan staan van Incredimail. dan als alles er echt helemaal af is, dan op nieuw installeren.?

MvG Ja ikke
 
Helaas weer geen resultaat,ook niet alles word verwijderd,zodra ik opnieuw installeer zijn er vele gegevens overgenomen mail adres en ww zijn dan weer vanzelf geinstalleer.
Helppppp?
 
Jaja, hulp, daar ben je voor op deze site!
Kan je dat account niet verwijderen via Incredimail? En dan weer opnieuw toevoegen?
 
heb nu standaard account van incredimail verwijderd, pc opnieuw opgestart, account ingevoerd, mail naar me zelf gestuurd, incredimail geeft geluid dat er mail is, maar helaas hij is er niet.??

pffffff

bedankt steeds .!!!!
 
Dit is wel heel vreemd hoor. Ik heb ook maar even IncrediMail gedownload, en ik moet zeggen: wat een reclame! Ik MOET een toolbar enzo installeren, maar ook Chrome wordt onaangekondigd afgesloten... Maar goed, ik ga nu proberen uit te vinden wat er bij jou mis is gegaan.

EDIT: Ik zie ook inderdaad geen e-mails, en zonder te vragen heeft dat programma mijn Hotmail account meteen als hoofdaccount ingesteld. Ook loopt het constant vast. Ik kan niks normaals ermee doen. Sorry, maar ik verwijder het weer. Echt geen programma voor mij.
 
Laatst bewerkt:
oke, bedankt he. ik w8 in spanning af.

ik ben zelf ook nog steeds bezig,.
 
Even voor de duidelijkheid: Ik geef niet op omdat ik vind dat het programma slecht is maar omdat het niet werkt. Geen enkele knop werkt! Ik krijg geen uitschuifmenu ofzo. En een error. Dus helaas.
Ik zal blijven denken, maar ik weet niet of het ons gaat lukken om die e-mails weer tevoorschijn te toveren!
 
Incredimail was in het begin erg leuk maar is daarna nogal bergafwaarts gegaan met de gratis versie.
Zo erg zelfs dat ik daarom de betaalde versie maar helemaal niet meer heb geprobeerd.
Ik zou zeggen, vergeet Incredimail en stap over op 1 van de vele gratis alternatieven die wel gewoon doen wat je van een mail client verwacht.
Van welke provider heb je trouwens het mail adres in Incredimail in gebruik?
 
Fijn. Na het verwijderen nog steeds allemaal rotzooi zoals "Goede Freeware!" en "Goede Toolbar en Zoekmachine!" Ik denk inderdaad dat programma's zoals Windows Live Mail beter zijn. Misschien moet je die eens proberen?
 
Beste Edmoor.
Ik heb mail adres c.xxx@chello.nl
heb ook geprobeerd c.xxxx@upcmail.nl

geen resultaat.

Fab300, ga inderdaad op zoek naar ander programma overwegen, had/heb reeds ook een gmail account, en stuur vanaf nu alle mails via incredimail direct door, en geloof dat dat werkt.?


Thanks allemaal , maar ga nu naar bed, morgen weer verderrrrrr
 
Helpers,
bedankt voor alle hulp, het is me niet gelukt dit werkend te krijgen, heb een ander mail adres genomen en alle chello mail door laten sturen naar nw adres, en dat werk goed.
Dus chello is voor mij over.

bedankt allen,

Ja Ikke
 
Wat jammer dat er geen oplossing is uitgekomen...ik heb namelijk hetzelfde probleem.Nieuwe mailtjes verschijnen niet ook al haalt hij ze wel binnen.Zo af en toe zijn ALLE oude mailtjes ook verdwenen.Mijn mailmelder komt ook niet meer tevoorschijn....
Hoop dat iemand alsnog een oplossing weet :rolleyes:
 
Ik speel al een tijdje gta san andreas.
xiaowang1.jpg

xiaowang02.jpg

xiaowang01.jpg

xiaowang2.jpg

xiaowang0.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan