Incredimail inbox plots leeg, maar hoe maak ik nu de imm bestanden leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agatha70

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2009
Ik begreep er niets van... zo had ik m'n postvak in nog vol staan, veel oude mails, en zo was alles verdwenen... nieuwe mail komt ondertussen gewoon binnen, verzenden gaat goed... maar waar was alles gebleven? Had er al op gegoogled en ontdekt dat zoiets blijkbaar meer gebeurd. Men kan alles dan weer terug vinden via C:\Documents and Settings\jouw account\Local Settings\Application Data\IM en dan Identities... maar dat leek eerst niet te lukken, application map was leeg... verborgen bestanden zichtbaar gemaakt... nog leek ik niet verder te komen. Maar rara, uiteindelijk dan toch gelukt om bij de inhoud te komen en dus alle imm en imh bestanden gevonden. Maar nu... is er nu echt niet ergens een niet te ingewikkelde manier om alles weer leesbaar te krijgen? heb een paar ingewikkelde verhalen gelezen, o.a. binnen halen in outlook maar als je daar geen account hebt enz is het al was lastiger, en dan nog... stuk voor stuk... inbox stond behoorlijk vol :-O Iemand een goede suggestie? please HELP :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan