incredimail loopt telkens vast als ik een bijlage wil openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
285
Hallo,

Incredimail xe build1361 loopt bij mij telkens vast zodra ik een mail met een bijlage wil openen, of beter gezegd, ik krijg dan een foutmelding en het programma wordt afgesloten. Ik heb diverse testmails zelf verstuurd met bijlagen: jpg, gif enz. maar krijg ook steeds deze melding. Ik kan wel bijlagen versturen. Heb IM als standaard ingesteld en ook in explorer heb ik dit gedaan. Er is ook een instelling in IM waar je webafbeeldingen uit kan zetten, hier ligt het niet aan, want dat heb ik al uitgeprobeerd. Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?
 
welke foutmelding krijg je om precies te zijn?

en heb je al geprobeerd om het programma opnieuw te installeren? misschien dat er een bestand een beetje corrupt is...

groetjes
Herbert
 
Ik krijg geen specifieke foutmelding van IM maar van dit venster: zie bijlage

Het gebeurt in elk geval alleen met emails waar een bijlage zit. Zelfs als ik die mails wil openen krijg ik deze melding.

Heb al een keer incredimail opnieuw geinstalleerd, en na de-installatie mijn register opgeschoond. Helaas blijft dit probleem zich voordoen.
 

Bijlagen

  • incredimailerror.jpg
    incredimailerror.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 69
pf...hier is idd niets aan te zien. en als je de technische details bekijkt? staat er dan meer info?

misschien kun je die ook even posten hier!?
 
Het enige wat ik te pakken kon krijgen als foutmeldings-rapport was dit scherm:
 

Bijlagen

  • foutincredimail.jpg
    foutincredimail.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 39
Dit is een begin van het foutenrapport, ik kan in dit scherm geen tekst kopieren dus dit is alles wat ik kan laten zien.
 
de bijlage, sorry...:eek:
 

Bijlagen

  • foutrapportim.jpg
    foutrapportim.jpg
    50,1 KB · Weergaven: 45
Ik heb het ook even geprobeerd in win98, geen problemen dus. Ligt dus aan xp. En ik heb het vermoeden dat het komt omdat ik sp1 onlangs heb geinstalleerd, zou dat kunnen?
 
dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn. misschien een idee om SP1 te deinstalleren??

ik heb nog even voor je gezocht, maar ik kan niet een oplossing vinden voor je probleem! Sorry

groetjes
Herbert
 
In elk geval bedankt voor de moeite!:thumb:

Ik vrees dat hier verder geen oplossing voor is, want het is duidelijk een xp probleem. Volgens mij kan je sp1 niet deinstalleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan