incredimail niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Hoi ik kan incredimail niet meer instaleren hoe kan dat zie de bijlage welke fout ik ben naar die map gegaan maar niet alles kan ik daar van verwijderen ondanks dat er niks aan gemeld staat bij processen.

wie kan me helpen alvast bedankt.
groetjes mike
win xp prof NL

Bijlagen

• fout2.jpg
    fout2.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 71
verwijderen

verwijder incredimail eens helemaal bij cofiguratiescherm - software !!

opnieuw instaleren,en dan zou het weer goed moeten zijn.

groetjes

Heb je ook gecontroleerd of je nog voldoende schijfruimte hebt op C? Je kunt ook je temp map leegmaken en het opnieuw proberen.

Heb je al opnieuw opgestart na het proberen te installeren?

hoi.

ik heb nog z,n 100gb schijf ruimte over dus daar ligt het niet aan haha.

in software heb ik hem ook al helemaal weg gehaalt en temp ook.

ik vind het een raar geval.

maar misschien nog andere oplossingen alvast bedankt groetjes mike

Ik weet niet of het kan, maar misschien dat installeren in veilige modus wel werkt?

je probeert dan direct te installeren vanaf internet? Dit wil niet lukken bij XP. Probeer eens te kiezen voor handmatige installatie. Wou bij mij zo wel! Je download dan het hele bestand!!

Heb inmiddels Incredimail er weer vanaf omdat de verwijzingen van bv helpmij (antwoord) als je die aanklikt niet automatisch open gaat.

Geplaatst door koosj

Heb inmiddels Incredimail er weer vanaf omdat de verwijzingen van bv helpmij (antwoord) als je die aanklikt niet automatisch open gaat.

Hoe bedoel je dat? Dat een link niet opengaat in Incredimail als je erop klikt? Hier wel hoor. Ik gebruik Incredimail al jaren met volle tevredenheid.

bij de laatste versie die ik in gebruik heb gehad, werkte dit niet. Nergens kunnen vinden of er een instelling niet juist stond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan