Incredimail ontvangt geen mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Ik heb gister Incredimail geinastaleerd,een erg leuk programma moet ik zeggen.
Veel extra's,maar nu komen mijn mails nog steeds in outlook express binnen en niet bij Incredimail.
Als ik outlook open dan krijg ik een melding.

''Outlook exspress is niet de standaard e-mailclient.
Wilt u dit programma instellen als de standaard e-mailclient?"

Ik klik dan op nee,maar dan komen toch de mailtjes die ik krijg niet in Incredimail,maar in outlook.

Wat heb ik fout gedaan?

Je opent incredimail wel? Komt er totaal geen mail binnen in incredimail? Heb je de mail instellingen van je provider ingevoerd in incredimail?

Gister kreeg ik alle binnenkomende mailtjes gewoon in binnen bij Incredimail,ik heb daar ook een zogenaamde mailmelder aangeklikt dan moet er een poppetje in beeld komen als je mail hebt,gisteren gebeurde dit wel,maar vandaag dus niet.
Dus ik dacht als het gisteren wel ok was waarom vandaag dan niet?
De mailinstellingen heb ik gecontroleerd en die kloppen wel.

-Edit- ik heb bijvoorbeeld hier op het forum de functie aangeklikt dat ik een mailtje krjg waneer iemand op mijn bericht reageert,dezen komen dus in outlook en niet in Incredimail.

En als je in Incredimail kijkt? Staat die wel als standaard?

By the way....waarom open je OE dan? Als je OE eerder opent dan Incredimail dan klopt het dat daar je mail natuurlijk komt en niet meer in Incredimail.

Geplaatst door Raymond Bos
En als je in Incredimail kijkt? Staat die wel als standaard?

By the way....waarom open je OE dan? Als je OE eerder opent dan Incredimail dan klopt het dat daar je mail natuurlijk komt en niet meer in Incredimail.

Ik opende oulook omdat ik totaal geen mail ontving met
Incredimail,en dat er al wel mail had binnen moeten zijn.
En het klopte ook want ik had al 5 mails ontvangen en Incredimail had dat nog niet gemeld.
Incredimail staat wel als standaard.

Dan zou ik even naar de serverinstellingen gaan kijken. Wat krijg je als je op verzenden/ontvangen klikt in Incredimail? Verwijder je account eens en stel hem dan opnieuw in.

Als ik op verzenden/ontvangen klik gebeurt er niets.

Ik denk dat er dan geen accounts aangemaakt zijn. Kijk daar eens naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan