Incredimail + outlook gebruikers opgelet (add-on)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Grafische mails vanuit Outlook

In DigiZine 255 hebben we uitgebreid aandacht besteed aan het programma IncrediMail en de mogelijkheden dit programma te gebruiken voor je digitale kerstpost. Nu komen we nog eens terug op dit grafische mailprogramma, en wel in de vorm van IncrediMail for Office. Deze Outlook Add-on voegt de mogelijkheden van IncrediMail toe aan Outlook 2000 of Outlook XP.

Voor privégebruik is IncrediMail een prima mailprogramma. Maar de zakelijke gebruiker die de Office versie van Outlook gewend is zal toch de nodige functionaliteiten voor professioneel gebruik missen. Jammer, want ook voor zakelijk gebruik zijn er volop grafische toepassingen te bedenken voor e-mail. Denk bijvoorbeeld aan logo's, handtekeningen en watermerken. Het gratis IncrediMail for Office is daarbij de oplossing.
Na installatie wordt dit programma aan Outlook gekoppeld. De vele grafische mogelijkheden van IncrediMail zijn dan ook in Outlook te gebruiken. Let op! Dit betreft een uitbreiding voor Office versie van Outlook en niet voor Outlook Express.


Gratis download: www.dedigitalerevolutie.nl/software/incr-outlook.htm
 
Maar dan komt er vast ook reclame voor Incredimail onderaan de mailtjes te staan, denk je niet? Daar zit echt geen enkele 'zakelijke gebruiker' van Outlook op te wachten. Ik denk trouwens sowieso niet dat zakelijke gebruikers van Outlook er erg veel behoefte aan hebben hun mail op te leuken met plaatjes enzo...
 
Hallo allemaal ik heb een vraaagje over incredimail, werken de antivirus programma's ook bij dat e-mail programma? ik heb zelf panda maar of die ook incedimail ondersteund is nog maar de vraag? weten jullie dat toevallig?
 
Geplaatst door melaniem
Hallo allemaal ik heb een vraaagje over incredimail, werken de antivirus programma's ook bij dat e-mail programma? ik heb zelf panda maar of die ook incedimail ondersteund is nog maar de vraag? weten jullie dat toevallig?

Heb noch met Panda noch met Incredimail ervaring, maar een seconde googlelen leert dat Panda inderdaad Incredimail ondersteunt. Zie de tabel alhier: http://www.pandasecurity.com/platinum/compare.htm
 
ik gebruik al jaren incredimail, en die werkt perfect met quasi alle virusscanners ...
wat betreft die reclame onderaan, die staat er niet als je'm koopt ...
 
Bedankt, voor de info ik ga hem weer eens installeren.fred........
 
Jammer dat het niet voor Outlook Express is (ben net weer overgestapt :p).

Is wel lache die smilies enzo in je mail.

En de zakelijke gebruikers vinden smilies en mooie achtergronden stiekem ook wel leuk lijkt me :p
 
Voor prive is het best wel leuk om af en toe eens een smilie te gebruiken.

Zakelijk komt er bij mij geen smilie in. En wat betreft de reclame (wat de jean aangeeft dat het verdwijnt bij het aanschaffen) die zal denk ik niet zo mooi staan bij onze disclaimer die bij de uitgaande mail zit.

Denk dat dit lvt is (leuk voor thuis) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan