Incredimail probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdwijk

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo, ik heb sinds een week een probleem met incredimail.
Op de computer( XP home SP2 )zijn 2 gebruikers geinstalleerd. Op de ene gebruiker werkt het goed, op de andere dus niet.
Wat gaat er fout?: ik kan geen dingen downloaden vanaf de incredimail site en in incredimail installeren. Ik ben dus sinds vandaag Gold-member, dus het zou zonder probleem moeten kunnen. Ik krijg echter steeds de melding van corrupted download. Uiteraard de temp. internetfiles al 100x geleegd, zonder resultaat.
Incredimail eraf proberen te halen ( uninstall, norton, handmatig verwijderen van alle Incredimail-mapjes, zelfs in de registry lopen ruimen ( handmatig). Echter, na opnieuw installeren zijn alle oude instellingen weer terug en opnieuw op de ene gebruiker de corrupted download melding.

Ik begrijp er momenteel niets meer van. iemand wel???

Thanx

Jos

is je incredimail gepatched ?
als je'm niet gekocht hebt zal het niet meer werken.
Als je'm gekocht hebt kan je vip - service gebruiken.

jdwijk,
Kan je beide gebruikers administrator rechten geven en dan incredimail opnieuw installeren?
Kijk dan of je incredimail wel werkt.

beiden bedankt voor jullie antwoord.

de jean :
Ik heb hem inderdaad gewoon gekocht, en heb de VIP service al gebruikt, dit duurt echter een aantal dagen en hoe eerder dit probleem opgelost is hoe beter vind ik altijd.

saldos:

allebei de gebruikers hebben administrator rechten vanaf het begin. (Die andere gebruiker is mijn vrouw en ik zou het niet durven om die beperkte rechten te geven :D ) En ik heb hem nu reeds 2x opnieuw geinstalleerd: telkens komen de oude instellingen weer terug , dus ergens blijven die hangen bij verwijdering.

groet

jos

jdwijk,
Kijk of de register ook administrator rechten heeft.
Dat doe je door naar start-regedit te gaan en dan naar hkeylocal machine. rechts klikken erop en dan permissions of toestemming.
En zorg ervoor dat elk gebruiker administrator rechten heeeft erop.

Laatst bewerkt:
Ja, beiden hebben ook in het register alle bevoegdheden. het vreemde is ook dat de "hoofdgebruiker "( dus vanwaaruit alles is opgemaakt ) dit probleem heeft. De tweede gebruiker heeft dit niet. Het is ook enige tijd geleden plotseling ontstaan terwijl het daarvoor perfect werkte. Ook rechts klikken op een plaatje en dan "toevoegen aan incredimail style-box " werkt niet en installeert niets.

En zoals gewoonlijk, systeemherstel laat me weer eens in de steek dus ik kan ook niet terug in de tijd.

nu nog vreemder ( of misschien wordt het hierdoor wat duidelijker wat de oorzaak is:

als ik nu de downloads apart opsla( rechts klikken en öpslaan als ") en daarna handmatig installeer lukt het wel zonder problemen.
Alleen klikken op de link en de zaak automatisch laten downloaden mislukt nog steeds.

jdwijk,
deinstallaar incredimail.
Verwijder alle incredimail bestanden van de pc.
Verwijder ook alle register bestanden waar het woordje incredimail in voorkomt.
Ga naar task manager en sluit alle programma's af die op de achtergrond draaien en installeer incredimail daarna.
Zorg er wel voor dat je dit doet in de account waarin incredimail niet werkt op dit ogenblik.

Ja, saldos, heb ik ook reeds gedaan.
Ik ben momenteel uiteraard zelf ook verder aan het zoeken, en denk dat ik de oorzaak weet: niet incredimail, maar IE6 is de dader: handmatig lukt het namelijk wel, en met Netscape is het geen enkel probleem, gaat het volautomatisch.

Ik heb wel vaker problemen met IE, na enige tijd vallen steeds meer functies uit, op een gegeven moment is surfen niet eens meer mogelijk. Vreemd, het betreft een legale versie, maar dat heb ik al bijna een jaar. na de update van windows waar ook IE wordt geupdated is het weer even over en doet ie het weer prima.

Kortom: nu nog een losse versie van IE vinden en die eroverheen gooien, dan werkt het misschien weer. Anders gewoon Netscape gebruiken of handmatig downloaden. Doe ik tenslotte ook niet dagelijks.

groet

jos

Ik ben er uitgekomen nu.

dankjewel, saldos ,voor alle moeite.

de jean: ik heb de aanwijzingen opgevolgd zoals stonden in de link die saldos had aangegeven. Tijdens de controle vond ie al een foutje dat hersteld is kennelijk want het werkt momenteel.
Ik vraag me nog steeds af wat het probleem iedere keer veroorzaakt maar goed, momenteel doet ie het weer, en er zijn indien het weer misgaat nog zat alternatieven: netscape, handmatig downloaden, opnieuw herinstallatie van sp2 .

groet

Jos

IncrediMail vertragende berichtgeving

Er zit soms wel 2 uur verschil tussen het tijdstip van de verzonden mail door de afzender en het tijdstip waarop ik de mail op mijn PC zie verschijnen. Ik ben @Home abonnee.
Nu heb ik begrepen dat deze vertraging niet in het IncrediMail programma zit. Doch bij @Home zegt men: we ondersteunen alleen maar Outlook Express. Nou ja, voorheen had ik deze vertraging toch ook niet en ik werk al lang met dit programma. Wat zou hiervan de reden kunnen zijn? Ik houd me aanbevolen voor een goed advies hoe eventueel in deze te handelen.
Alvast bedankt.
Groetjes,
TinyVO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan