Incredimail start niet meer (foutmelding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellox

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2004
Hallo allemaal.

Ik heb incredimail al een hele tijd niet meer gebruikt. Dat wilde ik nu weer gaan doen, maar ik krijg m niet meer opgestart. Telkens krijg ik een foutmelding:

(in incredimail application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak)

Ook na het opnieuw installeren krijg ik dezelfde foutmelding.

Waar kan dit in godsnaam aan liggen? Hoop dat jullie me kunnen helpen!!!

Ik zie trouwens wel een incredimail pictogrammetje in de taakbalk staan. Maar het kan dus niet worden geopend:confused:

Incredimail slaat bestanden en gegevens op in documents and settings naar "Naam" - local settings -application data- IM en dan moet je IM verwijderen en dan opnieuw installeren

Bedankt voor je reactie. Heb met regcleaner de verwijzingen naar IM verwijderd, opnieuw geinstalleerd maar nog steeds dezelde foutmelding:confused:

Wat nu???

En gebruik je de nieuwste versie of één die nog op je PC stond?

Inmiddels (vandaag) heb ik (volgens mij) de nieuwste versie geinstalleerd. Maar het probleem blijft. Héél vreemd.

Ben je zelf naar documents en settings gegaan en daar IM verwijderd zoals ik heb beschreven ?

Ik zie trouwens in het pictogrammetje van IM op de taakbalk wel staan dat ik 87 berichten heb. Dus het lijkt wel of hij wel werkt maar niet geopend kan worden!

GOING CRAZY

Je moet Incredimail in software verwijderen en dan ook in program files de dir. verwijderen en dan in dokument and settings IM verwijderen.

Heb het gedaan zoals jij het zei, maar nog steeds geeft hij die ***foutmelding!!!

Echt heel irritant. Is er niet iets anders waar het door kan komen?

Er is misschien nog 1 mogelijkheid alles doen zoals ik het gezegd heb en dan nog eensin je register ALLES wat met incredimail te maken heeft met de hand verwijderen
Laten zoeken onder IM en incredimail etc.
Eerst een backup van je reg.maken.

handtekening foutmelidng

Hieronder staat de handtekening van de foutmelding. Misschien heeft iemand er wat aan?

AppName: incmail.exe AppVer: 4.0.0.1874 ModName: imlookex.dll
ModVer: 4.0.0.1874 Offset: 00003ab6

Ik heb helaas de gratis versie, en met de helpdesk voor de 'gewone gebruikers' kom ik niets verder! Nergens staat iets over deze fout.

Maar het rare aan alles vind ik, dat ik een paar jaar geleden altijd incredimail zonder problemen heb gebruikt.

Dacht ik al dus was ik je even voor......
Ik heb de vraag (met foutmelding) voorgelegd aan de Helpdesk daar ik wel een betaalde versie heb. Nu maar even geduld hebben en hopen op een snel antwoord.
Dan hoor je weer van mij.

Bedankt!

Bedankt joh! Echt fijn dat je me zo wilt helpen!!!!
Ben benieuwd wat eruit komt!

Ik heb inmiddels antwoord en plak het hieronder;

Hello Raymond,

Please do the following:

Click the 'Start' menu, select 'Programs', scroll to 'IncrediMail' and select 'Uninstall IncrediMail'.

Restart your computer.

After this action, go to the following location:

C:\Program Files\IncrediMail

Delete the 'bin' folder.

Click the following link to download and install the new full version that we have on our site:

http://www.incredimail.com/english/download.html

If you still experience problems, please contact us.

Note: As long as you will not delete the 'IncrediMail' folder from 'C:\Program Files' or the 'IM' folder from 'C:\Documents and Settings\Profile Name (Logon Name)\Local Settings\Application Data' you will not lose your IncrediMail data.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan