Incredimail vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Wie kan mijn helpen, ik heb een vast loper gehad met de computer, alles werkt weer alleen mijn Incredimail staat vast voor deze crash, ik kan het niet weg krijgen , de oude mails kan ik niet openen en ook niet verwijderen of verplaatsen, de nieuwe mails komen gewoon binnen, ik had hem ook al verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar was nog steeds alle oude mails vast ik heb W7 64Bit
Wie weet raad over dit probleem ?
johan1276

Probeer eens: Configuratie scherm > Alle programma's > Software > een programma verwijderen. Probeer via daar incredimail eens te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren, nu zal het weer moeten werken ;)

Bedankt, maar hij is verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd en moest mijn ook weer opnieuw registreren maar hij blijft vast staan, er komen wel nieuwe m\ils binnen en daar kan ik gewoon mee werken, alleen de oude mails krijg ik niet weg, als ik deze wil verwijderen wil en deze selecteer en dan wil verwijderen gebeurd er niets, ook niet in een map zetten en kan de mail ook niet openen. dat is het probleem

Oftewel, de oude mail is zowel onmogelijk om hier iets aan te veranderen, het zij veranderen of verwijderen?

Klopt de oude mailen kan ik niet verwijderen of verplaatsen, met de nieuwe mails gaat dat wel zoals het hoort.
johan1276

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan