IncrediMail vertraagde binnenkomende mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

MVANDEVORST

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Er zit veel tijd tussen het tijdstip van verzenden van mails en de ontvangst ervan. Voorbeeld: iemand zendt mij een mail op 11-07 om 20.48 uur en ik ontvang deze mail op 12-07 om 10.42 uur. Deze vertraging is van de laatste dagen. Waar zit hem dat in? Kan iemand mij dit nader verklaren? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
M.VO.

Wie is je prodiver van je email bijv: tiscali, kpn, planet?

Vetraging zit niet in Incredimail maar zou ik bij je provider zoeken.

IncrediMail vertragende binnenkomende berichten

Home!

Ik zal er mijn voordeel mee doen. Bedankt.

Heb gebeld met @Home.Er werd mij verteld dat geen ondersteuning mogelijk is omdat ik niet Outlook Express gebruik, maar IncrediMail. Maar voorheen liep alles toch gesmeerd en bovendien het ligt toch niet aan IncrediMail zo zeiden jullie mij. Wat staat mij nu te doen? Ik ben ten einde raad.

Proef op de som nemen en je accounts invoeren in Outlook Express en testen.

Heb ik reeds gedaan doch er is geen sprake van enige verbetering.Het probleem blijft onverkort bestaan.

Dus bel je ze terug en noem je geen Incredimail maar Outlook Express en dan moeten ze je helpen....

Zal ik doen. Nogmaals bedankt.
Groet,
TinyVO.

Je provider is verplicht je te helpen ongeacht het e-mail programma dat je gebruikt. Alle e-mail programma's werken op dezelfde wijze om berichten op te halen en/of te verzenden.
De communicatie ligt vast in een protocoldefinitie. Het maakt geen fluit uit welk programma je gebruikt.
Het is natuurlijk een gemakkelijke manier om het probleem van zich af te schuiven door te zeggen dat je enkel ondersteuning krijgt mits gebruik van Outlook (Express).

IncrediMail vertragende berichtgeving

Dat is godzijdank dan nu ook gebeurt. NOgmaals allen bedankt voor de adviezen en suggesties.
Gegroet,
TinyVO.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan