Incredimail verzend en ontvangt niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Sinds vanmiddag kan ik geen mails meer verzenden en ontvangen met incredimail.
Als ik eem mail wil verzenden dan blijft hij in het vakje verzenden staan maar verder doet hij niets.
Ook het binnenhalen van email lukt niet meer,ik weet dat er een mail binnen moet komen want als ik onder geavanceerd kijk zie ik dat er wel mailtjes binnen horen te komen,maar ze komen niet (ik kan die mailtjes niet openen want daar moet je incredimail premium voor hebben en dat heb ik niet)
Het gekke van alles is dat ik helemaal geen foutmelding te zien krijg (wat bij outlook toch altijd wel het geval was?!)
Wat kan er aan de hand zijn?

Hiervoor ging het dus allemaal goed? Dan kan het geen wachtwoord-fout zijn.
Heb je misschien een ander programma geinstalleerd zoals Norton/NIS met een spamfilter?
Incredimail van anderen komt bij mij n.l. altijd met de melding spam binnen.

Ja daarvoor ging nog alles goed,ik heb die ochtend nog gewoon mailtjes kunnen ontvangen en verzenden.
Ik heb verder geen enkel ander programma geinstaleerd en ik werk ook niet met een wachtwoord of iets dergelijks.
Maar nu een dag later werkt het inkomende mail verkeer wel weer maar ik kan nog steeds geen mails versturen.
De mailtjes die ik wil versturen komen niet in mijn postvak uit of in verzonden items te staan.

Wat ik nooit weet.......is Incredimail alleen het leuke briefpapier of heeft het ook mail en pop servers?
In dit geval zou je eens op de site moeten kijken.
Zo niet dan op de site van je normale provider.
Wie weet is er wat aan de hand.

Ik gebruik wel een firewall (van windows) geen zonealarm.

Probeer dit eens:

Deinstalleer je Incredimail, en installeer hem weer opnieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan