Incredimail zonder reclame

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Helaas is Thunderbird vastgelopen en wil ik denk ik toch overstappen op incredimail.
Omdat ik veel mails moet versturen naar klanten ziet het er natuurlijk niet uit als ik onder aan de mail een link met smiles heb staan met reclame voor incredimail.

Nu kan ik het pakket kopen:
1.Heeft iemand dit al eens gedaan? Zijn dan echt alle spam en reclame linken weg?
2.Kun je dan ook html mails versturen?
3.Houd incredimail goed spam tegen zoals Thunderbird dat doet?

Groetjes Els

Bij een betaalde versie ben je van alle reclame af en ik vind de Spamfilter prima werken.

Met html bedoel ik geen hotmail maar een webpagina.
Ik weet dat dat niet kan in de gratis versie.
Wat ik dan wel doe is de webpagina openen en hem dan selecteren en kopieeren en hem dan in een nieuwe mail plakken.

Maar ik wil dus ook nog graag weten of je gewoon in een nieuw mailtje een html script kunt plakken.

Haha, zoals je al merkt zag ik dat al en had ik het al verwijderd. Hoe dat verder zit met HTML weet ik niet.
De rest is okay met een betaalde versie.

Ja ik was lekker snel met antwoorden :)

Bedankt zover, misschien heeft iemand anders hier nog ervaring mee.

Incredimail werkt standaard in html modus. Je kan ook kiezen voor platte tekst, maar dat doe je echt zelden.
Als je een licentie aankoopt ben je van alle reclame af. Geen links meer in de mails, geen advertenties meer rechtsboven in het programma zelf.
Uiteraard kan je een html tekst kopiëren en in IM plakken, maar het zou kunnen dat er hier of daar iets niet helemaal staat zoals je het dacht te krijgen.
Wat IM ook doet als je iets in een bericht plakt is er een afzonderlijk object van maken. Dat wil zeggen dat als je toevallig dat object kiest en op delete drukt, je hele plakwerkt verdwijnt...

@Merlin

Bedankt voor je reactie. Ik heb vorige week woensdag Incredimail gekocht via PayPall. Alhoewel het meteen van mijn rekening is afgeschreven heb ik (nu een week later) nog steeds niets gehoort van IM. Zal wel gedult moeten hebben omdat ze in Amerika zitten. Dus dan ben ik gelukkig af van die reclame. Verder is IM erg leuk, ik had het in het verleden ook al eens geprobeerd.

Weet jij misschien of je, nadat je de betaalde versie hebt, wel html mails kunt versturen?

Groetjes van Elsy

Normaal heb je dat meeltje met je regcode binnen de 24 uur.
Heb je je junkmap in het oog gehouden? Als IM je code opstuurt kan het zijn dat hun meeltje in de junkmap gezwierd is omdat het verzendadres niet tussen de goedgekeurden zit.
Mocht je het niet terugvinden dan zou ik zeker contact opnemen met IM. Op hun site kan je een formuliertje invullen waarop je de zaak uitlegt en je gegevens vermeld. Zij kijken dat dan in hun databeest na en sturen je gewoon de code opnieuw door.
Ze volgen de zaken vrij goed op. Ik heb ooit een schijfcrash gehad en kon mijn IM niet meer geactiveerd krijgen omdat het maximum van 3 activaties bereikt was. Ze hebben die code terug vrijgegeven en ik heb mijn IM terug kunnen activeren.

Zoals ik al meldde (zie vorige post) werkt IM altijd in html modus, tenzij je bij aanmaak van een nieuw bericht kiest voor platte tekst.
Je kan stukken webpagina kopiëren en plakken, maar IM maakt afzonderlijke objecten (vakken) van het geplakte. Dat geeft wel eens vervelende toestanden als je de geplakte stukken wil aanpassen. Maar dat is niet onoverkomelijk.

Veel plezier met je IM. Ik ben zeer tevreden over het programma, alhoewel er een paar zaken anders hadden gekunnen, maar dat is in elke software zo... :thumb:

increditmail reclame

kan iemand mij vertellen hoe ik de premium aan kan kopen
zodat ik van de reclame af ben bij increditmail
ik heb geen creditcard en heb zelf geen paypal betaling
ik wil eigenlijk gewoon per internet betalen met mijn bankpas
ik doe wel vaker betalen via paypal internet maar dan hebben ze paypal rekening
zelf en dan kun je gewoon via bankpas betalen, ik weet niet hoe het hierbij gaat
heb het geprobeerd maar lukt niet kan iemand mij helpen
wil van die reclame af, maar wil wel increditamil blijven gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan