incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

camaro30

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Ik had incredimail geinstalleerd en toen sloeg mn pc op hol en dus wilde ik m uninstallen. dat lukte niet in zoverre dat ik m wel uit mn software instellingen heb verwijderd maar onderin de balk blijft welcome to incredimail staan en een groot zwart blok in mn beeldscherm. Er was een tip opnieuw installeren, dat wilde ik proberen en dat lukte dus niet omdat incredimail niet afgesloten was. EN DAT LUKT DUS OOK NIET!!! help mij.

Hoe heb je Incredimail geuninstalleerd?
Via Configuratiescherm > Software of anders?

Groetjes,

Pieter

hoi,

opstarten in veilige modus en dan verwijderen wil ook wel eens helpen.

greetz

jean

Thnx voor je reactie, en ja ik heb incredimail geuninstalled via programma instellingen enz enz en nu blijft dus dat zwarte ding staan. Tijdens de installatie wilde ik annuleren,(exit setup) en dat wilde dus niet. my computer turned wild!!!! suggesties?

hoi,

verder via zoeken alles met de hand wegplukken, ik hem er ook afggegooid en als je dan ziet wat je nog allemaal vind ?
Daarna system mechanic over het register en dan nog eens jv 16 powertools, en die vonden beiden nog vele verwijzingen naar IM.
Maak wel een herstelpunt of back-up voor je daar aan begint.

greetz

jean

reeds opgelost via de telefoon (nichtje van mijn vrouw)

hoi,

vertel dan ff hoe............
dan heeft iedereen er wat aan.
als mega senior weet je dat toch wel.

greetz

jean

Laatst bewerkt:
OKe tijdens de instalatie was er wat fout gegaan waardoor hij vastliep en op een of andere manier bleef Internet Explorer steeds maar vensters openen tot wel 85 maal toen hebben ze de computer uitgezet en de instalatie van incredi was nog niet afgerond en nu bleef hij bij elke keer dat XP werd opgestart met incredi setup komen zonder dat er iets gedaan kon worden met de setup.
Via msvonfig incredi uitgezet pc herstart incredi opnieuw gedoenload en weer geinstalleerd en nu ging het wel goed !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan