incrediMail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ado Cok

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
Ik heb incrediMail erg leuk maar er is iets wat minder leuk is als ik een groot bestand wil openen sluit hij gelijk af met de mededeling van een geheugen of schrijf fout. Dit bricht is pas van de laatste tijd daar voor had ik nooit problemen. Wat zou het kunnen zijn?

Pardon ik ben vergeten er bij te zetten welk besturingssysteem ik heb dat is windows XP maar ook jij bedankt

Ik heb het zelfs al 2 keer met opnieuw instaleren geprobeerd, maar niet met het gewenste resultaat.

ik had incridimail er ook op gehad een tijdje geleden en had er telkens problemen door bv dat computer niet afsloot etc
een aantal andere mensen die ik ken hadden dit ook ik heb hem er al enige tijd geleden erafgedaan en had gelijk geen problemen meer .

Geplaatst door cat
ik had incridimail er ook op gehad een tijdje geleden en had er telkens problemen door bv dat computer niet afsloot etc
een aantal andere mensen die ik ken hadden dit ook ik heb hem er al enige tijd geleden erafgedaan en had gelijk geen problemen meer .

Nee das logisch dat als je hem eraf gooit dat je dan geen last meer van Incredimail hebt want dan staat hij er niet meer op

Ik heb ook problemen gehad met Incredimail, maar na instalatie van incredimail XE en een licence had gekocht heb ik tot vandaag geen problemen mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan