Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
HI, ik gebruik Incredimail (de gratische) ongeveer 3 jaar. Sinds een paar maanden kan ik geen mails meer openen, dan geeft dit een fout dat zou kunnen wijzen op een geheugenfout(zie bijlage).Het programma sluit af. Ik heb mijn geheugen getest met verschillende progs.geen fout te vinden. Heb een mailtje gestuurd naar incredimail met de build ID (2001184) en die zouden het onderzoeken. Nog geen antwoord gekregen. Heb nu wel die patch voor outlook 2000 gedownload zodat ik nog wel de features van incredi kan gebruiken maar ik zou toch graag het volledige programma willen benutten. Is er soms iemand die hiervoor een oplossing weet ?

Bijlagen

• screenhunter_001.jpg
    screenhunter_001.jpg
    17,6 KB · Weergaven: 59
Hoi,

Heb je de patch voor premium voor deze versie???

Anders moet je gewoon ff een nieuwere versie downen bij incredimail.

Succes Dave

ja dave heb zojuist incredi verwijderd via software,heb ook in het register alles verwijderd dat te maken heeft met incredi, het nieuwe prog gedownd en nu blijkt alles terug ok te zijn

Afwachten of het zo bllijft.

Alvast bedankt

Maar wat is die patch voor premium?

Voor de versie 1184 is een patch waardoor je incredimail de premium versie wordt.
Maar die werkt alleen voor die versie.

Groetjes dave.

Wel Dave ik begrijp uiteraard wat die patch voorstelt. Maar ik heb dus het nieuwe prog van incredi gedonwd(gratis), dus is nu de build id 2501324. Nu is eigenlijk alles ok(zie vorig bericht). Wat betreft de premium versie, in feite heb ik daar niet veel aan. Staat daar nu reclame op of niet, zal mij een worst wezen, de lettercrator kan ik een maand lang gebruiken(gratis), de anti spam en antivirus ok maar in België, als je aangesloten bent bij SKYNET gebeurd dit automatisch en gratis, ik heb dan ook nog Norton Security 2003 er op staan dus ik denk dat mijn PC goed beschermd is. De Voice recorder ok maar als ik met de vrienden of vriendinnen wil praten zet ik mijn mic op en ga op MSN

In elk geval hartelijk bedankt voor de tips en voor de moeite

Indien er in de toekomst nog problemen moesten zijn dan post ik het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan