Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
821
Mijn vrouw krijgt regelmatig als zij Incredimail wilt openen een venster waarin staat dat zij een nieuwere versie kan downloaden. Je kan van alles doen maar je krijgt dat venster niet weg niet weg.Weer opnieuw opstarten en als je weer Icr.wilt openen is dat hardnekkige venster er weer.Ad aware er op losgelaten maar dat helpt niet Wie kan me helpen
 
En het lukt je niet om de update op te halen? Je kunt ook een popup blocker installeren. Dan zou je er ook vanaf moeten zijn (en van alle andere irritante popups)

Die kun je downloaden bij www.download.com en zoek dan naar popup killer of blocker. Zorg dat je een freeware programma neemt en je bent verlost van die nare dingen.:)

Hier is een directe link http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=popup+killer&tg=dl-2001 Zorg dat je kijkt bij licence : Free
 
Tanja bedankt voor de tip maar ik heb
popupkiller geinstall. en het is nog precies hetzelfde
 
Dat gaat volgens mij via een ActiveX-control. Ga in IE naar extra\internet-opties. Klik op instellingen (tijdelijke internetbestanden). Klik op "objecten weergeven". Zie je daar iets tussenstaan van Incredimail? Zo ja, verwijderen. Desnoods kan je via de eigenschappen van een object meer info krijgen.

Groetjes,
Bennie
 
incredimail "belt" constant naar huis, ik vermoed dat je een patch hebt geïnstalleerd om een gratis premium versie te hebben ... en dat zien ze tegenwoordig.
 
Hier precies hetzelfde,

en ik kon het programma ook met geen mogelijkheid meer in komen.
Van alles geprobeerd, uiteindelijk het programma helemaal verwijderd (gelukkig had ik net een nieuwe backup gemaakt!), alle vindbare vermeldingen uit het register verwijderd en van de site de nieuwste versie gedownd en geïnstalleerd, niets hielp.
Dat ellendige schermpje bleef maar hangen en ik kwam niet meer bij m'n post.
Vervolgens heb ik zonealarm gedownd en daarin incredimail zo ingesteld dat het programma geen contact maakt met internet.
Dan verschijnt weer dat pesterige schermpje maar met ctr-alt-del kun je dat uitschakelen: Imapp.exe beëindigen, zo kun je i.i.g. weer bij je post, wat toch wel erg fijn is :).
Als ik niet in incredimail moet zijn schakel ik zonealarm uit want ik ik heb toch een router dus is het niet zo nodig.
Om te mailen is het dus helaas niet meer bruikbaar, ik ben maar weer terug naar outlook express, jammer maar ja.......

Pandora
 
ik heb incredimail al veel op pc's gezet met een patch, maar altijd in combinatie met kerio firewall, dan verstuur ik 1 mail naar mezelf, geef incredi de toelating om te zenden, haal het mailtje af, geef daartoe de toelating, en alle andere acties van incredi blokkeer ik, nooit had ik een probleem, zelfs niet met de gepatchte versies ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan