incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

corbia

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Misschien een domme vraag, maar ik heb incredimail op de pc geinstalleerd, maar ik kan geen mail verzenden of ontvangen. Er wordt gevraagd naar de gebruikersnaam en wachtwoord van mijn hotmail account. Als ik die invoer, bijft hij daar om vragen. wie kan mij hier mee helpen???:(

Ik heb beide links geprobeerd, maar ik kan nog steeds niet mailen. Weet iemand nog een andere oplossing?

staat de pop server en smtp server goed ingevuld en je wachtwoord?

ik weet niet wat je invult, hier gaat het gewoon perfect.Is de versie gepatched om premium te hebben ?

hij vult de url server zelf in, kan verder nergens iets invullen. ook niet met andere accounts. snap er niets meer van.

veel mensen zetten er een patch in om zonder te betalen een premium versie te hebben, maar met de laatste versies duiken er dan redelijk wat problemen op ... vandaar. Mijn versie is gekocht en ik heb geen probleem.

Dat zou best kunnen, ik heb een free download. Maar kan ik daar iets aan doen, ik heb nu de installatie ongedaan gemaakt.

ik twijfel of de gratische versie ondersteuning biedt voor hotmail ...

dus als je de betaalde versie hebt, dan zou hij het wel moeten doen. Werkt het dan met meerdere hotmail accounts? en met msn messenger? werkt dat dan ook nog gewoon? ik lees nu mijn mail altijd via msn messenger.

registreren kost iets meer dan 25 us denk ik ... éénmalig en de licentie is levenslang, EN je kan gebruik maken van de premium support die een goeie ondersteuning biedt, weliswaar in het Engels.

dan ga ik dat maar proberen, als er geen andere mogelijkheid bestaat. iig bedankt:D

Ik wil bij deze graag duidelijk maken dat er ook gratis alternatieven voor bv incredimail, OE of Outlook. Foxmail en mozilla thunderbird bv.
Vind het zelf ook altijd zonde om ergens voor te betalen als het niet nodig is...
Succes ermee.

de opties die je krijgt heb je bij geen enkele andere emailclient ... tis maar wat je wil, en 25 € voor een levenslang gebruik zal je ook wel overleven zeker ...

Geplaatst door @temptation
Ik wil bij deze graag duidelijk maken dat er ook gratis alternatieven voor bv incredimail, OE of Outlook. Foxmail en mozilla thunderbird bv.
Vind het zelf ook altijd zonde om ergens voor te betalen als het niet nodig is...
Succes ermee.
ik vind het dus echt zonde om voor xp pro 500 € en voor office 2003 pro 600 € neer te tellen, dat stoort mij veel meer.

Ik heb de pro versie van incredimail nooit gebruikt, ik ken de features dus ook niet, maar 25$ gaat ik niet overleven als ik zie hoeveel ik voor alle andere software al heb moet neerleggen waarvan ik vind dat ze een regwaardig en uniek zijn. ;)

Geplaatst door @temptation
Ik heb de pro versie van incredimail nooit gebruikt, ik ken de features dus ook niet, maar 25$ gaat ik niet overleven als ik zie hoeveel ik voor alle andere software al heb moet neerleggen waarvan ik vind dat ze een regwaardig en uniek zijn. ;)
welke software bedoel je dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan