Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

belt0162

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Hallo Forum

Sinds gisteravond kan ik geen E-mails meer verzenden via Incredimail op mijn laptop,wel ontvangen.Met Outlook gaat het wel.
Nu ben ik eens in mijn logboek gaan kijken,en daar schrok ik effen van,staat vol met fouten.Wat kan het probleem zijn.OP mijn desktop werkt wel alles goed.

Windows XP-pro
AMD-Athlon 1.7 GHZ
40 GB HD

Groetjes,Mart

Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar
En niet groter dan 102400 bytes!!
Daar zal je probleem aan liggen. Maar waarom stel je niet eerst even opnieuw een account in en als dat niet werkt instaleer je Incredimail even opnieuw. Zo gebeurd!

Hallo Raymond.

Dat heb ik al 2 x gedaan,maar het probleem blijft.Bedankt

Bijlage

Kan echt geen bijlage plaatsen,terwijl het maar 3894 byte groot is??????

Jammer dat je geen log kan plaatsen!!?? Waarom lukt dat niet??
Je moet nadat je incredimail hebt verwijderd ook even je register opruimen wat betreft Incredimail. En wat voor foutmelding krijg je als je je mail wil verzenden?

Hallo Raymond.

Er komen helemaal geen meldingen,mail staat niet in postvak uit en ook niet bij verzonden.Heb ook al weer incredimail verwijderd en het register opgeschoond,incredimail opnieuw geinstalleerd.
Wat betreft de bijlage,de extensie is JPG,snap er niets meer van.In het logboek,bij toepassingen staan een al fouten vanaf 30-04-04.Kan ik die bijlage niet naar je mailen,zodat je er naar kan kijken.

Bedankt alvast,groetjes, Mart

Bijlagen

Logboek???

Nu staat het er wel bij,heb het bericht gelijk geplaatst,zonder het eerst te bekijken.

Ik heb het bekeken maar daar kom ik ook niet uit.
Maar even het volgende. Als je je mail gaat checken dan krijg je rechtsbovenin in het schermpje te zien...
Connecting en meer van die tekstjes en dan??
Je weet zeker dat de server instellingen goed zijn? Welke provider zit je en wat staat er bij je servers onder eigenschappen?? Moet daar toch ergens inzitten......

Hallo Raymond.

Alles staat goed,wordt trouwens door incredimail automatisch overgenomen van outlook,en dat werkt wel goed.

Nou, dan word het lastig.
En welke versie heb je? Download anders eens de laatste versie en instaleer die.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan