Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste Helpmijers, Heb Incredimail geinstalleerd, maar deze wil geen contact met de server maken. In Outlook werkt alles goed. Heb Incredimail ook met de hand geconfigureer. Maar hij komt steeds met de mededeling: Kan pop.mail.chello.nl en smtp.mail.chello.nl niet vinden.
Wie kan mij helpen?

Kijk in outlook hoe daar de pop en smtp instellingen staan en neem die over in incredimail

hallo,

staat er bij je accounteigenschappen ook pop.mail.chello.nl en smtp.mail.chello.nl ?

dan "mail" verwijderen.

groetjes leon

Ik heb ff gezocht en volgens mij is het bij beide:

mail.chello.nl

Werkt dit niet dan word het:

pop.chello.nl en mail.chello.nl

Succes,
Raymond

M@rio bedankt voor je reactie. Maar de instellingen van Outlook en Incredimail zijn hetzelfde. Incredimail heeft eerst wel gewerkt maar opeens was het afgelopen.
Ik weet echt niet waar het aan kan liggen.
Heb Incredimail helemaal verwijderd (ook in het register) en daarna opnieuw geinstalleerd, maar hij kan geen verbinding maken met de pop en de stmp server.

Increditmail

Hoi Raymond, ik heb heb ze allebei geprobeerd.
Maar helaas. Het vreemde is dat alles eerst wel goed was. Hij neemt bij het installeren
automatisch de instellingen van Outlook over en het werkte goed.
Wat er nu mee aan de hand is weet ik echt niet.
Gr Joop

Raymond, je hebt gelijk het ligt aan de firewall. Als ik deze uitzet kan ik Increditmail wel gebruiken. Maar ik ga natuurlijk niet zonder firewall zitten, weet jij hoe en waar ik dit kan instellen, dat hij Increditmail niet blokkeerd?
Gr Joop

Yep, dacht ik wel. Ligt eraan welke firewall je hebt??
Bij Firewalls is er altijd een optie om programma's toestemming te geven en zo.........

Sorry, had ik meteen moeten vermelden. Ik heb Norton Internet Security 2004.

Raymond, bedankt voor je hulp. Ik heb het voor elkaar met de Firewall. Icredimail stond geblokkeerd.
Ik geef het nu de status Opgelost.
Nogmaals bedankt. Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan