Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Hallo !

Kreeg van iemand te horen dat Incredimail zo'n leuk programma is, maar ben toch een beetje huiverig...
Het ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit maar zou toch graag wat meningen hierover willen horen van verschillende mensen.
Ik heb net weer een schone computer wat Spyware betreft, had in het verleden ook al eens "Hotbar" maar dat programma had een hoop Spyware aan zich hangen.
Ik heb Adaware,Spyboth,SpywareGuard en Spywareblaster op de computer staan.
Dus graag jullie mening over Incredimail vóórdat ik het programma op mijn computer zet.....

Bedankt alvast voor jullie reacties!!

groetjes,
Anja.
:)

Leuk en goed programma als je het mij vraagt :thumb:.

Volgens mij is het wel zo dat als je alle links volgt uit de nieuwsbrief (die je uit kan zetten) dat je na een tijdje wel doorklikt op wat manafide site's.

Maar met het programma zelf is niets aan de hand.

Zelf vind ik hem niet superefficient maar dat is natuurlijk ieder zijn mening. Qua animatie issie top :thumb:.

ik heb incredimail ook, op zich best een leuk programma.

Geplaatst door JKoelman
ik heb incredimail ook, op zich best een leuk programma.

Als ik dit zo lees heb ik echt het idee van dat er nog een "maar" komt en dan een hele berg negatieve reacties :p.

Maar zal wel aan mij liggen :D

(op zich best leuk :p)

Tik voor de gein eens incredimail en spyware in in google, kom je al flinke negatieve adviezen tegen en verdacht veel programma's die elementen van spyware vinden. (kan natuurlijk erg lichte spyware zijn, maar spyware=spyware)

Mijn advies is doe het niet, gebruik liever een mozilla thunderbird of pocomail.
Deze programma's zijn duidelijk meer gericht op de mogelijkheden wat je met een email-client kunt dan incredimail, die IMO enkel een hoog fungehalte heeft.

Verder zijn voor de kennisen de plaatsjes en achtergronden die je met incredimail kunt verzenden wel leuk om te krijgen, maar op het internet wordt dat soort crap in het algemeen stukke minder gewaardeerd.

Laatst bewerkt:
Het lijk me leuk om een met incredimail te werken, maar welke is goed.

Geplaatst door @temptation
Tik voor de gein eens incredimail en spyware in in google, kom je al flinke negatieve adviezen tegen en verdacht veel programma's die elementen van spyware vinden. (kan natuurlijk erg lichte spyware zijn, maar spyware=spyware)

Mijn advies is doe het niet, gebruik liever een mozilla thunderbird of pocomail.
Deze programma's zijn duidelijk meer gericht op de mogelijkheden wat je met een email-client kunt dan incredimail, die IMO enkel een hoog fungehalte heeft.

Verder zijn voor de kennisen de plaatsjes en achtergronden die je met incredimail kunt verzenden wel leuk om te krijgen, maar op het internet wordt dat soort crap in het algemeen stukke minder gewaardeerd.
het is reeds meermaals gezegd hier, in incredimail zit GEEN spyware ...

Ik er nog even overheen dan voor alle zekerheid.
Ik gebruik ook al jaren Incredimail en het werkt prima en voor alle duidelijkheid er zit geen spyware in.

Hey mensen,

Bedankt voor alle reacties tot nu toe...
De positieve reacties overheersen gelukkig want mij lijkt het programma errug leuk!
Ik ga het programma er dan ook nu opzetten juist omdat er geen spyware inzit; dat vondt ik het belangrijkste!
Mocht er toch iets misgaan dan horen jullie het nog wel...hopenlijk laat het programma zich dan gemakkelijk verwijderen als dat nodig mocht zijn.
Ik sluit deze vraag nog niet omdat ik toch nog graag wat reacties wil lezen.
Van Mozilla thunderbird en/of Pocomail heb ik nog nooit iets vernomen.....??

grz Anja

:)

Geplaatst door Raymond Bos
Ik er nog even overheen dan voor alle zekerheid.
Ik gebruik ook al jaren Incredimail en het werkt prima en voor alle duidelijkheid er zit geen spyware in.
ik heb verie 1124 als eerste gebruikt, nu hebbik 1609, er waren wat foutjes in het verleden, maar globaal gezien is ie goed, ook de premium support ( ik heb een betaalde versie ) werkt goed en snel.
btw : een levenslange licentie kost rond de 25 € ... peanuts dus ... enne, tot 1328 vond je cracks, nu niet meer, ook incredi-ontwerpers worden slimmer ... :D

Geplaatst door anja8888

Van Mozilla thunderbird en/of Pocomail heb ik nog nooit iets vernomen.....??

pocomail is ook niet zo erg bekend, heeft niet zo'n grote lobby achter zich. Thunderbird is echter wel goed bekend onder de meeste linux, mac en ervaren windows gebruikers.

Overigens zegt ook fileforum dat er adware in de gratis versie zit. Alleen de betaalde versie is spywarevrij.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door @temptation

pocomail is ook niet zo erg bekend, heeft niet zo'n grote lobby achter zich. Thunderbird is echter wel goed bekend onder de meeste linux, mac en ervaren windows gebruikers.

Overigens zegt ook fileforum dat er adware in de gratis versie zit. Alleen de betaalde versie is spywarevrij.
de bedoelde adware in de gratis versie is het venstertje rechtsboven, waar in de betaalde versie de tijd staat, daar komt in de freeware versie idd wat pub ... maar dat zie je en er is niets verborgen dat bvb gegevens doorspeelt aan derden, nix erg dus.

hoi Anja

Je kunt met een gerust hart Incredimail gebruiken. Ik gebruik het al jaren en mijn vriendin ook en het bevalt ons super!! Het is inderdaad een gigantisch leuk e-mailprogramma en het is ook in het Nederlands. Wij zijn begonnen in het Engels destijds.
Veel plezier er mee.

groetjes
Adelheid:thumb:

Geplaatst door de jean
de bedoelde adware in de gratis versie is het venstertje rechtsboven, waar in de betaalde versie de tijd staat, daar komt in de freeware versie idd wat pub ... maar dat zie je en er is niets verborgen dat bvb gegevens doorspeelt aan derden, nix erg dus.

Dat wist ik niet.
Mja dan is het idd geen spyware te noemen, maar adware.

ik gebruik incredimail nu alweer een tijdje en het bevalt mij inderdaad prima, de mails zijn ook een stuk vrolijker en ik vindt de "Pop-up Blocker " van Incredibar ook errug handig.
Je kunt Incredimail downloaden op het volgende adres:
http://www.incredimail.com

Mensen bedankt voor jullie reacties!

grz

:thumb: Anja.

Geplaatst door anja8888
ik gebruik incredimail nu alweer een tijdje en het bevalt mij inderdaad prima, de mails zijn ook een stuk vrolijker en ik vindt de "Pop-up Blocker " van Incredibar ook errug handig.
Je kunt Incredimail downloaden op het volgende adres:
http://www.incredimail.com

Mensen bedankt voor jullie reacties!

grz

:thumb: Anja.
www.incredimail.nl voor de nederlandse versie ... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan