Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo mensen

Ik heb een vraagje over incredimail,
namelijk het volgende

als ik op nieuwe email bericht klikt en dan bij aan dus waar je het email adres moet ingeven en ik klikt op de b bijvoorbeeld staat er verschillde email adresse is het mogellijk om die eruit te krijgen???

alvast bedankt

Ik ken het programma incredimail niet maar is er niet een optie auto aanvullen, zet die dan eens uit.

Automatisch aanvullen ontvangers

Als je "New Mail" kiest en dan de eerste letter(s) van de geadresseerde intypt zul je zien dat IncrediMail een lijstje weergeeft waaar je uit kunt kiezen. Zitten daar ontvangers tussen die je nooit meer gebruikt, dan kun je deze via de pijltjestoetsen en de "Delete" knop op je toetsenbord uit de lijst verwijderen.
Bron. Zoiets?

Vink ook uit: in OE/Extra, tabblad Verzenden, E-mailadressen automatisch aanvullen bij het typen.

Je moet gewoon op AAN klikken en dan krijg je je contact lijst .Als jij en letter intikt krijg je gewoon de lijst te zien waar je wel eens een bericht naar heeft verstuurd, Deze kan je niet wegkrijgen Waarvoor ?

Oke dan als het niet weg te krijgen want met delete knop heb ik ook geprobeerd en dan werkt niet, maar wat ik dan die optie vinden op aanvullen van de adres uittezetten

Hallo,
je kan deze adressen verwijderen door een mail op te stellen en dan op de eerste letter te tikken van een naam, dan krijg je een lijsstje met alle namen die beginnen met die letter. Door nu met de pijltjestoets naar onder te gaan tot je een naam hebt die wegmag en dan de deletetoets te drukken verdwijnt de naam uit de lijst. Zie ook in Incredemail, Help, Tips en trukjes, naar onder scrollen tot je bij Cleaning Auto-complete list komt.

Hopelijk is je probleem nu opgelost.

Groeten Paul.

nee is niet op geopgelost want ik heb het met delete knop al geprobeer en dat werkt niet

Hallo,
de E-mail adressen die je niet kan verwijderen zijn waarschijnlijk de adressen die in je adresboek staan en die moet je verwijderen via je adresboek.
Ik heb het gisteren geprobeerd bij mij en dat lukte wel dus zou het bij U ook moeten lukken hé.

aanvulling adressen in incredimail

In een latere versies van incredimail kun je op volgende manier van deze adressen afkomen:
Ga naar contactpersonen en klik dan suggesties aan. hier kun je de adressen die je niet meer wilt zien als je een letter tikt verwijderen.

@hendrikbraaf,
gaarne topics ouder dan 3 maanden met rust laten.
Deze is van 2005 en zal al wel opgelost zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan