Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

a1mat

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
208
Hallo Lezers,
Ik heb 2 vragen.
Ik gebruik Incredimail (gratis versie) maar op de mail van de ontvanger staat een verwijzing naar Incredimail en een aantal smilers, die ik er niet opgezet heb.(dat is hun reclame)
Vraag 1: Hoe kan ik dat verhinderen, want dat wil ik niet.( Ik hoef voor Incredimail geen reclame te maken)
Verder als ik een mail verstuur met een foto in de bijlage, dan krijgt de ontvanger de foto in de bijlage maar ook in de mail zelf.
Vraag 2: op welke mannier kan ik voorkomen dat de foto ook in de mail staat.

Kan iemand mijn problemen oplossen?

Bij voorbaat mijn dank.
Met vr.gr.Mathieu.
 
Vraag 1: Dat kan alleen door Incredimail aan te schaffen! We mogen je niet uitleggen hoe je dat zonder te betalen kan doen!

Vraag 2: Hier heb ik ook nog nooit wat voor kunnen vinden!!Gaat waarschijnlijk niet!
 
2. Maak het bericht (de email) aan.

Linksklik op het bestand in verkenner en sleep het met de muisknop ingedrukt naar het Incredimail venster.
Laat daar de muisknop los.
:thumb:

Zo is een bestand een attachment en geen inhoud.

Grtz,

Pieter
 
op vraag 2 heb ik wel een antwoord...onmogelijk. Als je een foto meestuurt, zal deze altijd zichtbaar zijn. Zippen is inderdaad een optie. Een van de weinige opties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door kevtec
op vraag 2 heb ik wel een antwoord...onmogelijk. Als je een foto meestuurt, zal deze altijd zichtbaar zijn. Zippen is inderdaad een optie. Een van de weinige opties.


En wat Pieter in het bericht voor jou zegt dan????
 
Hmm...er is niemand geweest die mij dat toendertijd kon vertellen...vandaar dat ik dacht dat het onmogelijk was...ik bied m'n excuses aan! Ow ja, het bericht wat er nu staat is volgens mij niet het hele bericht...ik had ook nog antwoord gegeven op je eerste vraag, maar schijnbaar mag dat niet ofzo. Vreemd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan