Incredimail

• Onderwerp starter Onderwerp starter ipea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Hallo,
Ik gebruik Incredimail,sinds vandaag werkt m'n toetsenbord niet goed
bv * ? ( ) zitten allemaal op de verkeerde plaats
Ik heb bij Opties> Taal West-Europees (Windows) staan .
Ook al Incredi opnieuw er over heen gezet, niks helpt.
wie o wie

Probeer eerst maar te kijken of je geen virus en andere internet rommel op de Pc hebt staan.

Als je in de mogelijk bent,probeer eens even een ander bord!

helpdeskje Ctrl en shift helpt niet

PC is helemaal schoon Marcel en ik heb geen ander toetsenbord

Vreemd is wel dat het probleem zich alleen in Incredimail voordoet en sinds vanmiddag, eerder nog nooit last van gehad

In Word of Outlook of hier geen probleem * ( ? kan alle tekens normaal intikken zie je

Je hebt dit mailprogramma er eens overheen gezet,begrijp ik daar uit dat je het niets eerst geheel verwijderd hebt,dan zou ik nu zeggen compleet verwijderen Pc opnieuw opstarten en dan weer installeren....................

Ja Marcel had ik ook bedacht maar wacht nog ff of er nog andere suggesties komen.
Deinstalleren betekent al m'n briefpapieren, muziek, etc weg en dat is een heel werk omdat weer op te bouwen ..dus in uiterste nood ga ik deinstalleren

bedankt

Heb exact hetzelfde probleem gehad (ik denk na een upgrade) heb na veel zoeken op het net de instellingen taal- en toetsenbord gewijzigd.
Toetsenbord staat nu op EN Engels (Ver St) en toetsenbord instellingen op Ver Staten.
Voor mij was dit de oplossing.

Heeft schijnbaar alleen invloed op Incredimail want alle andere applicaties blijven het gewoon goed doen:(

Succes

O ja, je moet via configuratiescherm > talen> Details de standaardinvoertaal ook op Engels (VS) VS zetten, was ik nog vergeten te zeggen.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan