incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

sombrebenji

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Berichten
6
hallo ik heb bij mij incredimail geinstaleerd op windows vista maar het probleem is als ik een nieuwe mail wil versturen is mijn a een q w= z z=w ik bedoeld mijn toesenbord staat op zijn kop dan wie kan mij helpen daar mee dank u het lukt nog steeds niet the 7TH STRANGER ik heb het geprobeert maar het lukt niet thx
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan wordt in Incredimail kennelijk je toetsenbord indeling aangepast.
Een zogenaamd azerty-indeling (Frans-Belgisch) in plaats van een qwerty-indeling.

Mogelijk is jou Incredimail niet compatible met Vista?
 
Kijk eens bij HULPMIDDELEN en dan OPTIES en dan TAAL en kijk bij CODERING of deze op WEST EUROPEES staat!
 
het staat op west europees iso en als ik een email verstuurd is alleen daar op incredimail dat mijn toetsenbord op zijn kop staat
 
krijgt het niet opgelst mijn letters staan dooreen de a = q w=z z=w en het staan op west-europees (iso)
 
Ga eens naar Configuratiescherm > Klok, taal en regio > Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen > Toetsenborden wijzigen. Verwijder daar alles behalve Nederlands - Verenigde Staten.

Invoertalen.png


Die laten staan dus.
 
Laatst bewerkt:
the 7th stranger

dank u the 7th stranger je heb mij heel goed geholpen en aan de andere ook hartelijke dank :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan