Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Berichten
378
WinXP home

Geachte helper,
In het verleden heb ik eens gevonden dat ik de volgende bestanden moest aanvinken om incredimail goed te laten funktioneren. Ik heb van alles uitgeprobeerd om het het venster te vinden met toegelaten bestanden.
Ik vind in mijn PC inhoud IMapp.exe, Imnotfy, ImpCut maar niet IncMail.
Vraag: hoe vind ik dat venster dat ik het ontbrekende bestand kan aanvinken?
B.v.d en m.v.g.
Ko

PS. In de nieuwsbrief gelezen dat jullie een succes volle middag hebben gehad.
Mooi, als ik dat zo lees maar toch veel boven mijn pet. Ik heb bewondering voor dat joch van 13. Verder succes met helpmij.
 
Ik begrijp even niet goed wat je bedoeld.
Incredimail installeren, email accounts instellen en het zou meteen moeten werken.

Wat wil je precies ?
 
Loonytune,
Bedankt voor de reactie.
Ik heb incredimail al geinstalleerd en enige tijd ingebruik.
Af en toe krijg ik het bericht dat er geen verbinding is met de server en er dus niet mail verzonden of ontvangen kan worden. Na wat wachten en opnieuw proberen na 2 of 3 keer, ontstaat er toch een verbinding en ontvang ik al de mail direct in mijn inbox.
Het aanwezige spamihilator programma voorkomt dat mail direct in de inbox komt, wanneer het spam is of kan zijn. De mail wordt vooraf bekeken met het spamihilator programma. Het werkte zo al heel lang, zonder problemen.
Via het zoeken in de Incredimail helpdesk, moet ik o.a. de volgende vier bestanden aan vinken in een venster, zodat deze door mij zijn goedgekeurd o.a. voor het verzenden en ontvangen van emails. De bestanden zijn: IMapp.exe, Imnotfy.exe, ImpCut.exe en......
IncMail.exe. Zoals ik voorheen al schreef deze laatste ontbreekt.
Via zoeken vind ik gewoon de 3 anderen maar niet de laatste.
Ik heb het zo in mijn geheugen dat ik een venster zie waar o.a. deze 4 bestanden en nog meerdere anderen moeten worden aangeklikt om bijv. incredimail te laten funktioneren in het ontvangen en verzenden van emails.
Ik krijg er gewoon hoofdpijn van, want ik zie het venster zo voor me, maar weet alleen niet meer hoe ik daarbij kom.
De ouderdom zeer waarschijnlijk. Misschien gaat er nog een licht op, hoop ik!
Of U zegt mij hoe en dan ben ik van de storing af.
Ik blijf ook zoeken.
M.v.g. en b.v.d. voor iedere aktie,
Ko
 
Ik heb even gekeken bij mij, ik gebruik namelijk ook IM
In de map Program Files / IncrediMail / bin
Hier staan alle exe bestanden die jij zoekt. Ook IncMail
 
Ik heb even gekeken bij mij, ik gebruik namelijk ook IM
In de map Program Files / IncrediMail / bin
Hier staan alle exe bestanden die jij zoekt. Ook IncMail

Hallo Loonytune,
Ik laat het voorlopig hierbij, inderdaad vind ik nu die 4 bestanden en heb nog steeds dat probleem. Na 2 of 3 x opnieuw opstarten van Incredimail heb ik verbinding.
Het gaat mij steeds meer verwarren.
Bedankt voor jouw inspanningen.
Ik sluit dit af met probleem opgelost.
M.v.g.
Ko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan