incredimale

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik gebruik al lang incredimale. De laatste tijd krijg ik steeds vaker de melding dat de mailbox bijna vol is, terwijl ik steeds de inbox ledig. dus er zit niet veel in en dan krijg ik toch de melding. Ik vraag me nu af, of alle mappen meetellen. Dus ook de mappen waar ik wat in bewaar. Ik dacht toch dat alleen de inbox telt of zie ik dat verkeerd?
Ik heb al geprobeerd om het op te zoeken op het incredimale forum, maar dan krijg ik een error melding, of dat forum dan niet meer bestaat?? daarom plaats ik hier maar de vraag.
Ben benieuwd op reakties. Groetjes Gitana

Hey Gitana,
Dat ligt waarschijnljk aan je instellingen. Volgens mij (kan het verkeerd hebben :)) staat de optie: Leave a copy of messages on server aangevinkt.
Hoe je deze kan uitvinken staat hier:
Link

Hoi Freakiej, bedankt voor je reaktie. Ik heb meteen gekeken, maar bij mij was dit niet aangevinkt, dus daar ligt het niet aan, jammer , anders was het gemakkelijk opgelost, helaas. Hopelijk krijg ik nog andere tips.
Maar toch bedankt :thumb: groetjes Gitana

Ik vond hier een soortgelijke melding op Helpmij, is niet opgelost, geen antwoord gegeven althans: *klik* Vreemd, spywarevrij en ook geen virussen, mogelijk spam e.d.?

Hallo Gezina, bedankt voor je reaktie.
Ik heb even via de link gekeken en ik heb naast incredimail
ook nog Home. In de tijd dat ik alles met Home en de IE binnenkreeg, had ik ook al vaker last van zulke meldingen. Maar ik heb dit al vaker gehoord van andere kennissen, die ook zoiets kregen.
Want ja de mailbox is toch op een gegeven moment vol??
Heb wel ergens gelezen hoeveel erin kan, maar ik weet niet meer waar. Daarom heb ik de vraag hier gezet.
Spam, virus, spy ? vraag je. Ik denk het niet. Ik scan altijd met div. progjes en ccleaner als ik afsluit. Maar ja zeker weten?? Ik sta ook nog vaak voor verrassingen en moet dan weer een logje plaatsen. Toch bedankt voor de reaktie. groetjes gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan